307. Pierogi z malinowym twarożkiem

06 września

Mam siedem nowych miseczek, z czego trzy do zapiekania, jeden garnuszek z Zakopanego, dwie przezroczyste i jedna w formie głębokiego talerza. Gdzie ja to upcham? 

Na śniadanie pierogi, czyli typowe comfort food. Ostatnie maliny, ostatnie borówki. Dobrze, że chociaż lato z wysokimi temperaturami wraca jeszcze na chwilę.

Gryczane pierogi waniliowe z malinowym twarożkiem podane z serkiem naturalnym i borówkami


Znacie jakieś wykrojniki do pierogów w ciekawych kształtach? 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. taki kształt pierożków jak twoje widze pierwszy raz ;O ja mam taką zwyczajną wykrawaczkę, innych nie spotkałam... albo po prostu nie szukałam hehe :)
    pięknie podane! ja ostatnio robiłam z samym twarożkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszności:)
    nie znam żadnych niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę i miseczek i dzisiejszych pierożków!;) jeszcze z malinowym twarożkiem mmm<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pochwal się tymi miseczkami :D Śliczne pierożki, musiały być pyszne! I mają ciekawy kształt, pierwszy raz takie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo to sporo tych miseczek , widzę że lubisz je kupować tak jak i ja :) piona!
    pierogi na słodko są jednymi z moich ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. malinowy twarożek! ach, nieziemskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne pierożki !

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj zjadłabym! :)
    Widzę kolejną fankę kuchennych zakupów? ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja dawno pierogów nie jadłam! I o jeszcze na słodko. Trzeba to zmienić; D

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja poproszę takie pierogi na jutrzejsze śniadanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mogę wpaść na porcyjkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie ładne pierogi :D i smaczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie jadłam pierogów na słodko, te wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne i bardzo kształtne pierożki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miseczki na pewno gdzieś upchasz :)
    dobrze, że Ci smakowały ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugie zdjęcie bardzo mi się podoba :D
    Nie ma to jak pierogi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne pierożki! A miseczek nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj