315. Limonkowe serniczki. Naleśnikowa sobota.

14 września

Dziś naleśnikowa sobota...wypada więc trochę poplackować :) W lodówce czekała kostka twarogu, na którą przyszedł już najwyższy czas. I świeżutkie, rano zerwane maliny.

Czuć już jesienną aurę. Czyżby czekało mnie wielkie "przemeblowywanie" szafy na jesień? W klapkach i szortach chyba już nie da rady chodzić. Jest po prostu za zimno, mimo tego, że świeci słońce.

Limonkowe serniczki z mąki żytniej i owsianej podane z sosem malinowo-twarożkowym, malinami i cukrem pudrem trzcinowym




Serniczki z patelni

150 g półtłustego twarogu mielonego
2 łyżki mąki żytniej razowej
1 kopiasta łyżka mąki owsianej
3 krople aromatu waniliowego
łyzka soku z limonki
2 łyżeczki cukru trzcinowego
jajko
cukier puder, maliny

1. Twaróg rozgnieść z jajkiem, mąką i cukrem trzcinowym.
2. Dodać aromat waniliowy i sok z limonki.
3. Zwilżonymi dłońmi formować kuleczki i kłaść na rozgrzaną, natłuszczoną patelnię, lekko rozpłaszczając.
4. Smażyć na małym ogniu do momentu zarumienienia, z obu stron.



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ale ja dawno nie jadłam serniczków! :O "Zatopione" w tym malinowym sosie wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie prezentują się twoje serniczki! mi raz tylko takie ładne wyszły, czas więc na powtórkę ;) malinkami kusisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam serniczki :D a do tego jeszcze z malinami *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. serniczki są ponadprzeciętne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! porywam je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi narobiłaś smaka na takie serniczki! zwłaszcza że jeszcze dziś nie jadłam nic słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie podane! Ten sosik wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wieki nie jadłam serniczków.
    A te maliny, <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszły Ci idealnie i do tego podałaś z malinkami, mmm *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeny, jak dawno nie jadłam serniczków, dzięki za przypomnienie ! :) Sos *.*

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj