332. Gofry z bulgur i granatem - mieszanka wybuchowa

01 października

Najlepsze gofry, jakie udało mi się do tej pory zrobić. Ostatnio dobrze współpracuje mi się z gofrownicą - te z płatków drożdżowych również były udane, jednak dzisiejsze są jeszcze lepsze. Aromatyczne, słodkie, grubaśne, a przede wszystkim ultrazdrowe. Połączenie słodkiego i soczystego granatu z orzeźwiającym imbirem oraz solą to strzał w dziesiątkę. Przy takiej różnorodności smaków nie trzeba już dużej ilości dodatków. :)


 Karobowe gofry imbirowo-klonowe z solą himalajską, granatem i kaszą bulgur podane ze śliwką
Carob ginger-maple waffles with Himalayan salt, pomegranate and groats bulgur served with plum





GOFRY Z KASZĄ BULGUR I GRANATEM
[przepis autorski]

65 g mąki graham
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/3 łyżeczki sody
dwa kryształki soli himalajskiej
łyżka karobu
szczypta imbiru
szczypta soli
łyżka syropu klonowego
łyżka stopionego masła
duże jajko
mały granat
35 g kaszy bulgur (grysiku)

Kaszę bulgur zalać wrzątkiem wraz z solą i odstawić na 3 minuty do napęcznienia.
Po ostudzeniu wymieszać z pozostałymi składnikami oprócz granatu.
Z granatu wydłubać ziarenka i dodać do ciasta.
Piec w natłuszczonej i nagrzanej gofrownicy około 7 minut.

Smacznego!

You Might Also Like

20 komentarze

  1. No kochana na bogato :) Kradnę Ci gofra ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie wyglądają :) Od karobu wolę kakao, ale ciekawi mnie połączenie tej kaszy bulgur i granatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. z wielką chęcią zjadłabym dziś z tobą śniadanie *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektownie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no kochana, to ja poproszę takiego gofra! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy mnie kusicie goframi, a moja gofrownica zepsuta! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja Wam tych gofrownic zazdroszczę! Muszę sobie w końcu kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. moja gofrownica często odmawia mi posłuszeństwa, ciekawe czy poradziłaby sobie z takim cudem :>

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio u Ciebie królują takie fascynujące połączenia, że nie mogę wyjść z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Omm chyba sobie zjem jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze wpadniesz na jakiś oryginalny pomysł, bardzo chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja cieeee, jakie smaki !syrop klonowy w cieście gofrowym - nie może być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje kombinacje :) Bardzo lubię tą kaszę, a gofry z nią to istne szaleństwo! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. pysznie! a ja gdzieś posiałam gofrownicę ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. A mogłabym prosić o przepis? Takie cudo woła o zrobienie! :D

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj