331. Czekoladowy chlebek bananowy + 2 x TAG

30 września

Jakie to było dobre! Chyba najlepsze ciasto jednoporcjowe jakie do tej pory jadłam. Przepis od Marii, ale nie byłabym sobą, gdybym trochę go nie zmodyfikowała :) Zamiast masła orzechowego dałam trochę drobno posiekanych orzechów pecan i pasek roztopionej gorzkiej czekolady (25g), dzięki czemu był podwójnie czekoladowy, a w środku wilgotny jak brownie i bardzo słodki (śniadanie 2 w 1?) Dla równowagi serek wiejski bez dodatków. Gorąco polecam jeśli jeszcze go nie piekliście, bo jest po prostu wyśmienity! Ja zwlekałam zdecydowanie za długo :)


Kakaowy chlebek bananowy z orzechami pecan, gorzką czekoladą, karobem, gałką muszkatołową i cynamonem podany z serkiem wiejskim


Zostałam otagowana przez Ervishę i Marię Andersz. Oto moje odpowiedzi:

Pytania od Ervishy:

1. Jakie jest Twoje ulubione danie z dzieciństwa?
Naleśniki z serem
2. Kto zapoczątkował u Ciebie pasję gotowania?
Mama
3. Jaki jest Twój ulubiony zapach w kuchni? 
Piernikowy
4. Czy prowadzisz swój zeszyt z przepisami?
Tak
5. Jeśli miałabyś tylko miesiąc życia co byś zrobiła w ciągu tego czasu?
Spędziłabym ten czas z najbliższymi
6. Kto jest dla Ciebie autorytetem i wzorem do naśladowania?
Mama i babcia
7. Jak byś opisała siebie w kilku słowach?
Gadatliwa, ruchliwa, pedantka, perfekcjonistka
8. Czego nie jesteś w stanie wybaczyć?
Dwulicowości
9. Z czym nigdy się nie roztajesz?
Z telefonem ;P
10. Twoje najprzyjemniejsze wspomnienie z dzieciństwa to...
Wakacje w górach
11. Czego najbardziej boisz się w życiu?
Utraty bliskich

Pytania od Marii Andersz:

1. Ulubiony dzień tygodnia to... Dlaczego ten?
Poniedziałek - piątek w roku akademickim - wtedy nie ma wykładów i ćwiczeń :)
2. Jak ma/miałoby na imię Twoje zwierzątko? ;) 
Borys
3. Kawę lub herbatę pijesz gorzką czy słodzisz?
Gorzką, do niej zjadam coś slodkiego :)
4. Obiady wolisz jadać na wytrawnie czy na słodko?
Tylko na wytrawnie
5. Moje smaki jesieni to...
Krupnik, zapiekanka  z grzybami, słodkie dania z gruszkami i jabłkami
6. Kim chciałaś zostać gdy byłaś dzieckiem?
Piosenkarką!
7. Jaki jest Twój ulubiony ciuch?
Ramoneska
8. Gdybyś miała milion to co byś za niego kupiła?
Willę we Włoszech
9. Jak wyglądałby Twój wymarzony dzień? Opisz po kolei co by się w ciągu niego działo.
Bez obowiązków - robiłabym co bym chciała...pobudka, poranna toaleta, pyszne śniadanie, czas spędzony z bliskimi osobami na przyjemnych rzeczach
10. Co sprawia, że się uśmiechasz?
Jest kilka takich powodów...


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Obłędny :) Poczułam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znowu ten chlebek! jak ja go uwieeelbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PYCHA !!!! Jutro robie koniecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę smacznie.
    Zapisuję przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, uwielbiam ten chlebek a twoja wersja po prostu jest świetna!! strzał w dziesiątkę z czekoladą i orzechami :3

    OdpowiedzUsuń
  6. taki chlebek to idealny wypiek na ostatni dzień września :) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm<3 został chociaż kawałeczek? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. ..i ślinka leci :)... coś pięknego <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. chlebek bananowy to cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. następnym razem też dodam orzechy do środka, pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabiera wtedy troche takiego swiatecznego smaku :)

      Usuń
  11. wygląda genialnie i tak też musiał smakować..mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I taki wilgotny w środku ... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę zrobić! Chyba nawet mam banany! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przestańcie pisać, że 'to najlepsze, jakie jadłam', bo mi przepisy w zakładkach zaczynają pękać w szwach!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to chyba NAJLEPSZY komentarz jaki kiedykolwiek czytalam!

      Usuń
  15. Też ostatnio robiłam chlebek bananowy i totalnie się w nim zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniami, uwielbiam takie słodkie śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o przepis

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj