335. Czekoladowy omlet z gruszką i surowym kakao - na ostatni dzień wakacji.

04 października

Śniadanie na pożegnanie wakacji - od jutra zaczynają się zajęcia na uczelni. Na pocieszenie mój ulubiony omlet. Z gruszką ostatni raz robiłam w lutym, także wypadało go powtórzyć. Wyszło trochę takie "upside down" cake, bo z dwóch stron wygląda tak samo - plastry gruszki ułożone są na i na dnie, i na górze. :)


Czekoladowy omlet z gałką muszkatołową, gruszką i kawałkami surowego kakao podany z jogurtem wiśniowym
Chocolate omelette with nutmeg, pear and slices of raw cocoa served with cherry yogurt






You Might Also Like

23 komentarze

  1. Jaaki grubaśny ! :) Pomysł z gruszką świetny :) Faktycznie zgrałyśmy się dzisiaj kakaowo :D Przepyszne pożegnanie wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :) i apetyczne sniadanko. Ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. agrrrr, jak Ty to robisz że takie grubasy Ci wychodzą?! Ten omlet wygląda jak ciasto! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojoj, ja myślałam, że to jakieś ciasto!
    ale grubutki, że hoho :]

    OdpowiedzUsuń
  5. po prostu zachwyciłaś mnie nim !
    Taki gruby i kakaowy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaki puszysty! :D Jeden z najbardziej puchatych, jakie widziałam. Musiał być pyszny :) A jak smakuje tu gałka muszkatołowa? Podkreśla smak, czy dodaje jakiegoś specyficznego aromatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadaje specyficzny, intensywny aromat, lubie ja dodawac do kakaowych wypiekow i piernikow :)

      Usuń
  7. Piękny ten omlet, chyba najbardziej puchaty, jaki widziałam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki puszysty! mi chyba nigdy taki nie wyjdzie.. a połączenie gruszki z czekoladą - pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki puchaty!! jest świetny ;) robisz go z 2 jaj i 2 łyżek mąki ? mi jeszcze tak fajnie puszyście nigdy nie wyszło ;) poza tym dobrze dobrane smaki *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, jaki puchaty! Zazdroszczę, bo mi nigdy taki nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  11. chociaż za omletami jakoś bardzo nie przepadam, to takie "smażone z owocami" czy też nimi nadziane lubię od czasu do czasu ;) Z gruszką smakuje chyba najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudacznie wygląda. Pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda obłednie :) coś pięknego.. mi nigdy nie wychodzi tak estetycznie :)...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo apetycznie wygląda ^^ i jakie ma kształty! :D no cudo.

    OdpowiedzUsuń
  15. a gdzie mogę znaleźć przepis?

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj