423. Płatki jaglane z gruszkowym musem

31 grudnia

Ostatni dzień 2013 roku. Ledwo zdążyłam się przyzwyczaić do "13" na końcu, a już za chwilę "14" w kalendarzu, komputerze, w notatkach z wykładów...

Może jestem wyjątkiem, ale nigdy nie robiłam i również tym razem nie będę robiła postanowień noworocznych. Jakoś nie czuję takiej potrzeby.

Sylwester zapowiada się ciekawie, więc mam przeczucie, że zabawa będzie udana :)

Co do śniadania...wykorzystałam dzisiaj prezent, który dostałam pod choinkę - blender z dużym malakserem i dzbankiem na koktajle w zestawie. Zawsze podziwiałam na Waszych blogach różnego rodzaju ciasta i placki na musach oraz ziarna zmielone na mąkę. W końcu będę mogła wypróbować te wszystkie przepisy, które trzymam wydrukowane już od roku :)

No to chyba czas na życzenia...


Kochani, życzę Wam wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, szampańskiej zabawy sylwestrowej, samych sukcesów, realizacji marzeń, optymizmu...a przede wszystkim zdrowia, bo bez niego nic się nie może udać :) 



Szczęśliwego Nowego Roku!

Płatki jaglane gotowane z puree z gruszki na naturalnym napoju sojowym podane z gruszką, mandarynką i cynamonem

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Choć zjadłam śniadanie,mam ochotę zjeść to Twoje śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie podałaś dzisiejsze sniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej zabawy :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    I wielu pomysłów na te bajecznie kolorowe śniadania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szczęśliwego nowego roku i udanej zabawy!!! ;)
    nie ma to jak domowe musy owocowe- najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No to udanej zabawy !
    Ja też nigdy nie robiłam postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedne z najlepszych pomysłów na plstki jaglane , szczęśliwego i udaneg nowego roku , tobie również :) !

    OdpowiedzUsuń
  7. to w takim razie szampańskiej zabawy!
    oraz żeby ten nowy rok przyniósł wiele dobrego i pozytywnego.

    pięknie wygląda śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak przepięknie podane i smaczne! a co do blendera - jaki to? jakiej firmy? bo przymierzam się do kupna, a chcę wybrać jakiś porządny. :)
    dobrej zabawy i wszystkiego najlepszego w 2014! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blender PHILIPS HR 1377/90
      Polecam - używałam już dwa razy i jestem zaskoczona szybkością, z jaką miksuje :)

      Usuń
  9. O! U mnie też dziś jaglane! Pysznie :)
    Wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Smakowicie! ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko wygląda tak idealnie :) Smaczne zakończenie roku :) Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ne przejmuj się brakiem postanowień. W końcu każdy z nas osiąga swoje cele przez całe życie, a Nowy Rok może być jedynie motywacją :)
    Życzę Ci dużo uśmiechu na twarzy, pozytywnego myślenia i wielu sukcesów. Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się właśnie nie przejmuję, nie czuję potrzeby robienia postanowień i dobrze mi z tym :)
      Dzięki za życzenia :)

      Usuń
  13. sliczna miseczka - glownie zawartosc ;) tak, my tez nie robimy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chociaż zdążyłaś się przyzwyczaić do 2o13, a ja jeszcze nie :D Cały czas tkwię w 2o12!

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne - poprosze jeszcze tylko o kategorie kolorystyczna - pomarńczowa ? i banner albo odnosnik do akcji

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj