482. Nocna jęczmienianka!

01 marca

Może to się wydawać niewiarygodne, ale... nocną owsiankę jem po raz pierwszy w życiu : ) Wynika to zapewne z tego, że nigdy nie miałam ochoty na zimne śniadanie, a poza tym zwykle mam czas przygotować coś, co wymaga więcej pracy. Dziś nastał ten dzień... w którym nie mam rano czasu na zabawę w kuchni, właśnie jestem w drodze na uczelnię : ) Przygotowałam je wczoraj wieczorem, a dziś tylko wyjęłam z lodówki, zrobiłam zdjęcie i... na początku niepewnie... skosztowałam. po czym mocno zaskoczona pomyślałam: "Jeny, jakie to dobre!". Wyważona słodycz od ksylitolu, dojrzałego banana i winogron, sycąca dzięki płatkom jęczmiennym (zalanym najpierw sokiem z ananasa), jogurtowi greckiemu i serkowi ricotta. Do tego wiórki kokosowe, reszta mleczka kokosowego... i mamy pina coladę w wersji śniadaniowej! Teraz wiem, że nocna owsianka będzie się u mnie pojawiać częściej... co do tego nie mam wątpliwości! : )

PS. Zdjęcie z aparatu dodam wieczorem, więc na razie musicie zadowolić się tym z komórki : P

Nocna owsianka z płatków jęczmiennych a`la pina colada podana z bananem i winogronami

You Might Also Like

13 komentarze

  1. ja lubię nocne owsianki czy inne śniadania bez względu na pogodę i czas :) twoja na pewno ciekawie smakowała w takim zestawieniu i świetnie ją podałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie jest niesamowicie sycąca, wygląda apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nocne owsianki są bardzo pyszne. Świetnie ją podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda naprawdę obłędnie! choć również za zimnymi śniadaniami średnio przepadam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zjadłabym takie smakołyki ale bardziej na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie, a smakować musiała jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam nocną owsiankę! Jej lepkości nic nie pobije ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda niczym deser z najlepszej kawiarni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, nocna to moja ulubiona wersja więc zaskoczyłaś mnie, że jeszcze takiej nie jadłas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepyszne! dawno u mnie nocnych nie było c:

    OdpowiedzUsuń
  12. Nocne zdecydowanie jedne z najlepszych <3

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj