583. Ciasto owsiane z jagodami - i wyjazd!

20 czerwca

Wczoraj upieczone, dzisiaj zjedzone :) Mocno jagodowe, z nutą wanilii i lawendy. Po przestygnięciu chyba nawet lepsze, niż prosto z piekarnika!


 Owsiane* ciasto z jagodami, granatem i orzechami pecan oprószone cukrem pudrem


***
Dzisiaj wybieram się do Włoch, a konkretniej w rejon Ligurii, gdzie spędzę dwa tygodnie. W tym czasie posty raczej nie będą się pojawiać, a po powrocie na pewno zdam relacje :)

Nie mogę się już doczekać, aż się tam znajdę. Ostatnio we Włoszech byłam dwa lata temu i już się za nimi stęskniłam. :) 

Mam nadzieję, że przez ten czas również będziecie tutaj zaglądać :)

Ci vediamo lì!

***
Tutaj trochę zdjęć z wakacji 2012 (wtedy był to rejon Cinque Terre, teraz Genova i okolice)

















You Might Also Like

9 komentarze

  1. Właśnie o tym Cinque Terre słyszałam i zdjęcia widziałam - po prostu przepięknie tam jest!
    Życzę pięknych chwil i wypoczynku, chociaż we Włoszech to chyba nietrudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jagody! Już dzisiaj się w nie z rana zaopatrzyłam. Na pewno wypróbuję połączenie z nutką lawendy. :)
    Wakacje!!! Ależ Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tam jest. Baw się dobrze :D A nawet świetnie :D
    Czekam na relacje :P

    A połączenie wanilii, jagód i lawendy- niebo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, to będziesz miała cudowny czas! udanego odpoczynku :*
    a ciacho oczywiście - nic dodać nic ująć! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, genialnie :D Byłam we Włoszek w tamte wakacje i bardzo mi się podobało, mam nadzieje, że wypoczniesz i będziesz się świetnie bawić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. aaale Ci zazdroszczę!!
    baw się jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tam, zazdroszczę :)
    Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tych pięknych widoków :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj