627. Buraczki na słodko?!

16 sierpnia

Dokładnie tak! Dodałam je do ciasta na placki, które wyszły wyjątkowo smaczne. Przyznam, że trochę się bałam, że buraczki będą zbyt mocno wyczuwalne. Jednak dzięki mące kokosowej, wanilii i syropowi z agawy nie było ich czuć nic a nic. Placuszki wyszły puszyste, wewnątrz "soczyste" i po prostu pyszne! Na pewno jeszcze coś z buraczkami w roli głównej niebawem wykombinuję, może... buraczane brownie? Sporo jeszcze przede mną! :)

PS. Wczoraj zebrałam 3 kg borówek, co ja mam teraz z nimi począć? Jakieś pomysły? :)



 Kokosowo-buraczane pancakes z wanilią podane z truskawkami, borówkami, bazylią i ciemnym syropem z agawy bio












You Might Also Like

11 komentarze

  1. Też uwielbiam buraczkowe śniadania na słodko! :)
    Najlepszy różowy barwnik! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Borówki zjeść, a cóż by innego ;D
    U mnie znajdziesz przepis na pyszne brownie z buraczka :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle to ujęłam, w sensie co z nich zrobić :)

      Usuń
    2. może placek drożdżowy albo jogurtowy z dużą ilością borówek..?

      Usuń
    3. O właśnie, coś takiego skombinuję :)

      Usuń
  3. Może jakieś dobre ciasto? Ja osobiście uwielbiam tartę z borówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buraczki na słodko...ciekawy pomysł- wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe, ale chyba zostanę przy buraczkach na słono :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Jkie urocze nie moge wyjść z podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jaki cudowny kolor dały buraczki, zdecydowanie będą na mojej liście do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor wyszedł śliczny :)
    co możesz zrobić? podzielić się ze mną! :D
    a tak na serio, to część możesz do czegoś wykorzystać, a część np. zamrozić na kryzysy :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj