667. Takiego śniadania jeszcze tutaj nie było!

26 września

Po tytule postu zapewne spodziewaliście się jakiegoś wyszukanego śniadania. Jeśli tak, to zapewne będziecie teraz zaskoczeni. Dzisiejsze śniadanie było wyjątkowe, ale nie ze względu na wyszukane składniki czy niezwykły sposób przygotowania. Było wyjątkowe dzięki swojej prostocie i wspomnieniach z dzieciństwa, które przywołało. Po prostu comfort food. Ostatni raz płatki na mleku (jako pierwszy posiłek) jadłam może z dwa lata temu. Dlatego też do tej pory jeszcze się tutaj nie pojawiły. Też tak robiliście ( i/lub robicie dalej), że najpierw zjadacie te nienamoczone płatki, potem te miękkie, a na samym końcu wypijacie czekoladowe mleko? :)

PS. Płatki przywiezione z urodzinowej wyprawy do Poczdamu :)



 Chokella Toasts na waniliowym mleku sojowym z cynamonem



You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ale Ci zazdroszczę tych płatek! Dobre są?
    Mam ten sam sposób jedzenia płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne płatki!
    Nie wiem, czy to wina mojego laptopa, czy też po prostu bloggera, jednak Twój bloga dziwnie się "skurczył" w szerokości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, tak! Robię dokładnie tak samo z tym mlekiem! :)
    A płatki pyszne, jadłam chyba 2 lata temu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako dziecko rzadko jadałam płatki na mleku na śniadanie, ale jak już jadałam to też tą 'metodą' :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę tę płatki! Zrobiłaś mi przez nie ochotę na moje ulubione płatki, czyli na cookie crisp :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, ale mi smaka narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też tak zawsze robiłam z płatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno tak nie jadłam...a przecież, właśnie, to jeden ze smaków dziecistwa, szybkie śniadanie przed wyjściem do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeej, ja też już bardzo długo nie jadłam płatków ;x
    a też je tak jem jak Ty haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ostatnio chciałem przypomnieć sobie smaki dzieciństwa i kupiłem sobie po prostu płatki mleczne o smaku k\czekoladowym , po prostu niebo w gębie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie preferuję płatki owsiane, niee takie słodkie, czekoladowe. A jeszcze bardziej przemawia za mną koktajl lub owsianka :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj