668. Wegańskie gofry kasztanowe + CUD MIÓD BOX!

27 września




Wegańskie gofry to bez wątpienia jedne z moich ulubionych. Dzięki temu, że nie ma jajka, zawsze wychodzą chrupiące. Do tego zrobione z mąki kasztanowej i mleka sojowego, a więc są również bezglutenowe i nie zawierają laktozy. Podane z soczystymi, kwaśnymi śliwkami - ulubionymi jesiennymi owocami oraz dla równowagi - bardzo słodkim, daktylowym twarożkiem i pomarańczowymi wiórkami z wegańskiej czekolady. Pycha!


Kasztanowe* gofry wegańskie podane z daktylowym** twarożkiem, węgierkami oraz pomarańczowymi wiórkami wegańskiej czekolady


* z mąki kasztanowej Incola
** twaróg + jogurt + syrop klonowy



KASZTANOWE GOFRY WEGAŃSKIE
/przepis własny/

szczypta soli
łyżeczka syropu daktylowego
olej kokosowy do natłuszczenia gofrownicy

Wszystkie składniki zmiksować na gładką masę. 
Powinna być gęsta, ale łatwo spływać po łyżce.
Smażyć w dobrze rozgrzanej gofrownicy około 4 minut.
Wyjąć, udekorować i podawać.

Smacznego!


***
Wczoraj do drzwi zapukał kurier z długo wyczekiwaną przeze mnie niespodzianką - CUD MIÓD BOXEM! Zapewne wiele z Was już o nim słyszało. Piękne opakowanie zachęcało do jak najszybszego otwarcia. Co znalazłam w środku? Pięć wyselekcjonowanych, pięknie opakowanych produktów. Co ważne, pochodzą one tylko od polskich producentów. 

Jak zamówić CUD MIÓD BOX?

Na stronie internetowej wybieracie długość subskrypcji, a więc ile paczek chcecie otrzymać. Po 10-tym dniu następnego miesiąca, otrzymujecie paczkę - niespodziankę z pięcioma unikatowymi produktami. Jakimi? To już tajemnica! :)

Jakie produkty znalazłam w swoim boxie?

  • Habżyki, których chciałam spróbować już od dawna :) Chlebki powstają w oparciu o technologię niedopuszczającą do obróbki termicznej żywności. Dzięki niskim temperaturom zachowane są wszystkie odżywcze wartości żywności - bezcenne białka i naturalne enzymy zawarte w roślinach, a także niezbędne witaminy i minerały. Dzięki siemieniu lnianemu są bogate w naturalne lignany, które wspomagają utrzymanie gospodarki hormonalnej, przez co redukują ryzyko wystąpienia chorób hormono-zależnych;
  • herbatę Natjun "Zielony Raj" z tropikalnymi owocami i płatkami kwiatów,
  • naturalny sok wiśniowy "Cherry Tree" bez konserwantów, dodatku cukru i wody;
  • miód wielokwiatowy firmy Good Mood Honey, którego również szukałam od dłuższego czasu;
  • dżem truskawkowy produkowany bez konserwantów, żelatyny i dodatku cukru!
Moja opinia:

CUD MIÓD BOX to świetny pomysł na spróbowanie nowych smaków, ale także na prezent dla bliskiej osoby. Produkty odznaczają się wysoką jakością i pięknym opakowaniem. A do tego nie trzeba ich szukać po sklepach - dostaje się je wprost pod drzwi! Już nie mogę się doczekać, aż wypróbuję je wszystkie! Jeśli jesteście weganami - to ten box również jest dla Was :)





Oprócz produktów otrzymałam również przemiły list oraz opis produktów wraz z odnośnikami do stron producentów :)



You Might Also Like

13 komentarze

  1. pyszne gofry i tez juz zastanawialam sie nad tym boxem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i u mnie też dziś gofry ale twoje wygrywają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gofry z mąki kasztanowej musza być pyszne, a paczka genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zachwalasz te gofry a ja wegańskich jeszcze nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że nie tylko ja dziś wegańskie gofry zajadałam :) świetnie wyszły! a paczuszkę sama chętnie bym chciała otrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę o przepis na gofry kasztanowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie sprawić w końcu gofrownicę. Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie trafiłam na cud miód box wcześniej, moj pierwszy box był listopadowy. Kto jest producentem tych habżyków?

    OdpowiedzUsuń
  9. No proste jak budowa cepa. Robi się 30 sekund + pieczenie. I do tego rosną bez proszku do pieczenia. TAKICH GOFRÓW SZUKAŁAM OD DAWNA.

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj