692. Niebiańskie słodkości Grashoff i ryżowe babeczki.

21 października



Kremy, konfitury i inne słodkości firmy Grashoff to be wątpienia najlepsze produkty, jakie do tej pory miałam okazję kosztować. Moją uwagę przyciągnęły niespotykane kompozycje smakowe, zamknięte w szklanych, eleganckich słoiczkach. Ogromny wybór smaków sprawił, że miałam niemałe trudności w zdecydowaniu się, których chciałabym spróbować. Tak więc po półgodzinnym przeglądaniu oferty sklepu zdecydowałam się na: 
  • Crema di Limone, 
  • krem z białej czekolady "Latte Macchiato" z kakaowym krokantem i mielonymi ziarnami kawy
  • krem z białej czekolady z prażonymi wiórkami kokosa i rumem,
  • karmel z jamajskim rumem,
  • galaretka z marakuji,
  • konfitura morelowa z amaretto,
  • świąteczna edycja galaretki z rumem, cynamonem i czerwonym winem,
  • świąteczna edycja kremu z ciemnej czekolady z przyprawą do piernika,
  • olej z orzechów włoskich.
Nie mogę się doczekać, aż spróbuję wszystkich!

***

A teraz może trochę o samych delikatesach Grashoff. Znajdują się one w Bremie (mieście położonym na północy Niemiec) i oprócz słodkich smarowideł oferują także wyborne wina, gotowe kuferki z produktami (idealnymi na prezent!), sery, ciasta, makarony, oliwy, sosy, czekoladę... wszystko oczywiście najwyższej jakości i wyłącznie własnej produkcji. Także jeśli będziecie kiedyś w Bremie, koniecznie zajrzyjcie do Grashoff Delikatessen przy ulicy Contrescarpe 80. Na miejscu jest również bistro, więc jeśli zgłodniejecie - możecie od razu przekąsić coś na miejscu. Gorąco polecam.

***

Po słodkich intro przejdźmy teraz do dzisiejszego śniadania. Ostatnio kupiłam kolejne foremki do babeczek, także musiałam je jak najprędzej przetestować. Tak więc z pełnoziarnistego ryżu powstały sycące, waniliowe babeczki, do których podałam serek śmietankowy oraz Crema di Limone, pierwszy z nowych kremów. Powiem tak - niebo w gębie! Aksamitna konsystencja, intensywny smak cytryn i maślana nuta... cudownie orzeźwiający. Przypuszczam, że jest to krem zbliżony w smaku do angielskiego lemon curd. Po prostu fantastyczny!


 Babeczki z ryżu pełnoziarnistego i semoliny podane z Crema di Limone i serkiem śmietankowym











You Might Also Like

13 komentarze

  1. Cudne ryżowe babeczki i te słodkości w słoiczkach ..... x

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi ślinka cieknie! Zazdroszczę tylu smakołyków! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze, idealne i JAKI CUDOWNY zapas tego wszystkiego!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zazdroszczę Ci takiego wyboru kremów! Spróbowałabym wszystkich :)
    A babeczki- świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności! O śniadaniu już nie wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się zastanawiam skąd ty masz te wszystkie foremki o cudnych kształtach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł.Śniadania mogą być różnorodne i właśnie tutaj jest przedstawiona metoda,która wcale nie musi być banalna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Crema di Limone - moje smaki. Oddawaj, wszystko oddawaj ;)
    A poważnie, zastanawiałam się ile masz foremek, bo nie wiem czy Twoje słodkości zamydliły mi tak oczy czy za każdym razem widzę coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj