Cytrynowe serniczki.

18 grudnia

 Serniczki ze skórką cytrynową i wiórkami kokosa podane z mandarynką



CYTRYNOWE SERNICZKI
/1 porcja/

350 g twarogu sernikowego
25 g mąki kokosowej
duże jajko
łyżka wiórek kokosowych
szczypta soli
kilka kropel ekstraktu waniliowego
łyżeczka masła do natłuszczenia formy
łyżka syropu z agawy


Twaróg zmiksować na gładką masę z jajkiem i solą.
Dodać mąkę kokosową, ekstrakt i syrop z agawy. Ponownie zmiksować.
Na koniec dodać wiórki, skórkę cytrynową i wymieszać.
Piekarnik nagrzać do temperatury 175 stopni.
Na dnie foremek umieścić skórkę cytrynową.
Piec około 30 minut w trybie "ciasto" (grzanie dolne + wentylator).
Jeść na ciepło lub zimno po ostudzeniu :)

Smacznego!

You Might Also Like

8 komentarze

  1. najlepiej, wyszły idealnie:) a cytrynowe uwielbiam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jestem ciemna masa, bo nie widzę przepisu :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. cytrynowe są cudowne, sama próbowałam kiedyś i zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeej zrób mi takie, uwielbiam serniczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Serniczki zawsze i wszędzie, a szczególnie w takim pięknym kształcie :D
    cytrynowe... klasyk smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sernika z owocami jeszcze nie jadłam więc jak został kawałek to chętnie spróbuję :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj