Gofry z kukurydzy!

03 lutego




 Karobowe gofry ze słodkiej kukurydzy podane z mango, Sukrin Melis i domowym serkiem bananowym

Sukrin Melis kupicie w sklepie internetowym
Guilt Free




GOFRY Z KUKURYDZY
/przepis autorski/

120 g kukurydzy z puszki
jajko
2 płaskie łyżki dowolnej mąki
płaska łyżka karobu
łyżka syropu z kwiatu kokosa
pół łyżeczki proszku do pieczenia
ekologiczny sok z aloesu (około 100 ml)
(można użyć dowolnego soku lub mleka)
szczypta soli
kilka kropli aromatu migdałowego
masło klarowane do natłuszczenia gofrownicy

Wszystkie składniki zblenderować na gładką masę (o konsystencji gęstej śmietany).
Jeśli będzie zbyt gęsta, dodać jeszcze płynu.
Piec w dobrze nagrzanej, natłuszczonej gofrownicy okołoi 3 minut.
Podawać póki gorące.

Smacznego!

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Strasznie jestem ciekawa jak ty zrobiłaś te gofry! Podzielisz się przepisem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyłączam się do prośby, bo również jestem bardzo ciekawa tego niebanalnego przepisu! :)

      Usuń
  2. zaskoczyłaś mnie tymi goframi, jestem ich strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne goferki i super fota

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaa, aż się głodna zrobiłam, a tu gofrownica niedomaga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam, ale nie wyszły.
    No cóż, szkoda.

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj