Dwuskładnikowe gofry!

27 marca


Czy kiedykolwiek przypuszczaliście, że można zrobić gofry tylko z dwóch składników? 
Ja zaryzykowałam... i okazało się, że tak. 
Jeśli jesteście ciekawi przepisu - znajdziecie go pod zdjęciami.
Do gofrów podałam domowe powidła śliwkowe - bez mąki, bez żelatyny, bez cukru.
A mimo tego słodkie i gęste! Nie ma to jak domowe! :)


Rumowe gofry z kaszy gryczanej podane z mango, domowymi powidłami śliwkowymi, cukierkami Sugarpova Quirky i domowym jogurtem z mango



***
DWUSKŁADNIKOWE GOFRY GRYCZANE
/przepis autorski/

3/4 woreczka ugotowanej kaszy gryczanej białej (75 g przed ugotowaniem)
duże jajko
aromat rumowy (opcjonalnie)
cukier (opcjonalnie)

Kaszę gryczaną zmiksować z jakiem na gładką masę.
Piec w natłuszczonej, dobrze rozgrzanej gofrownicy około 4 minut.
Podawać póki gorące.

Smacznego!

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Wyglądają naprawdę uroczo :) Mango sprawdza się na bank w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie lepiej byłoby dodać odrobinę rumu zamiast aromatu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz to pewnie, że lepiej. Ja mam aktualnie biały, ale jest za słaby.

      Usuń
  3. co to jest biała kasza gryczana?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają ciekawie! Kasza gryczana wszędzie się sprawdzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta rzeżucha w tle! przypomniałaś mi, że to już czas, aby ją zasiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaciekawił mnie ten "domowy jogurt", jak go robisz?

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mnie zaintrygowałaś :) Ale skoro można zrobić naleśniki z samej kaszy i wody to takie gofry tym bardziej muszą się udać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbuję na pewno, ale bez tego rumu, bo bardzo nie lubię zapachu i smaku alkoholu w daniach :P

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj