Przysmaki ze sklepu VEGG!

21 marca


Niedawno na facebooku wpadłam na ciekawą stronę - VEGG.PL. 
Czemu Wam o niej piszę?


Ponieważ zaciekawiła mnie przede wszystkim rzadko spotykana oferta produktów. 
Wszystkie są wegańskie, domowej roboty, a w dodatku składają się wyłącznie ze zdrowych składników. Czy nie brzmi zachęcająco? :)
W dodatku sklep oferuje gotowe zestawy śniadaniowe, które z racji tematyki mojego bloga, najbardziej przykuły moją uwagę. Co mamy do wyboru? Trzy sety: aktualnie "GOJI", "CHIA" i"COCO" (z każdego możemy przygotować około 10 śniadań). W dodatku wszystkie zawierają smakowite składniki. 


*pastę słonecznikową (hand made).

A oprócz tego pyszne konfitury (malinową i brzoskwiniową), które w niczym nie ustępują tym babcinym!

Cóż... myślę, że motto VEGG będzie tutaj najlepszą rekomendacją: 

"Możesz być najbardziej zajętą osobą na świecie, ale przecież musisz coś jeść!
Jedz zdrowo, w towarzystwie osób, które lubisz i kochasz".

No właśnie. Jeśli lubicie jeść zdrowo, ale nie macie czasu na przygotowanie zdrowych posiłków - koniecznie tam zajrzyjcie. Na pewno znajdziecie coś dla siebie :)

Ja swoją owsiankę przygotowałam na mleku migdałowym i podałam z truskawkami. Pastę daktylową i słonecznikową dodałam podczas gotowania, dzięki czemu nabrała gęstości i ciekawego smaku. Mieszanką bakalii oraz konfiturą udekorowałam całość.

PS. Wszystkie słoiczki pokazane na zdjęciu zostały opróżnione w zaledwie kilka dni. Najbardziej brakuje mi pasty daktylowej. Pyszności!




A śniadanie przygotowane z drugiego zestawu już niebawem na blogu!

You Might Also Like

6 komentarze

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj