Słodycze prosto z Ameryki!

31 marca



Dzisiaj będzie trochę o amerykańskich słodyczach.
Ci z Was, którzy śledzą mojego Instagrama zapewne zauważyli, 
że lubię próbować różnych, słabo dostępnych słodyczy zarówno polskich jak i zagranicznych. 
Jeśli chodzi o amerykańskie produkty, to jak wiadomo 
- w polskich sklepach stacjonarnych o nie ciężko. 
Na szczęście istnieją sklepy internetowe, w których można kupić 
kultowe słodycze prosto z Ameryki. Jednym z nich jest właśnie

Ale slodycz

zachęcający przyjazną szatą graficzną i przystępnymi cenami.


Z oferty sklepu najbardziej zainteresowały mnie:

***


Są to kruche ciastka z waniliowym nadzieniem, pokryte lukrem oraz kolorową posypką. Muszę przyznać, że smakują naprawdę bardzo dobrze - dokładnie tak jak babeczka z lukrem i posypką. Ciastko jest chrupiące, z lekko maślanym posmakiem. Do tego kremowe, słodkie nadzienie o waniliowym smaku. Całość została zwieńczona lukrem i barwną, chrupką posypką. Brzmi może ekstremalnie słodko, ale za to wystarczy jedno ciastko, żeby zaspokoić potrzebę na małe co nie co. Całe opakowanie zawiera 4 duże, prostokątne ciastka, które można podgrzać w tosterze. 

***


Czyli legendarne babeczki Reese's, o których spróbowaniu marzyłam już od dawna. Już sam intensywny zapach obfitego nadzienia z masła orzechowego zachęca do spałaszowania obu babeczek. A co najlepsze - zostały oblane gorzką czekoladą, dzięki której mają doskonale wyważony, słodko-słony smak. Zanim się obejrzałam, po Reese's pozostało tylko puste opakowanie... to były jedne z lepszych czekoladek, jakie w życiu jadłam. Serio!

***


Czyli krem z pianek Marshmallow o smaku malin. Kolejny, obłędnie pyszny produkt. Z tego względu, że uwielbiam pianki... przypuszczam, że niedługo będzie widać dno opakowania. :) Słodki, ale nie sztuczny w smaku, mocno malinowy, puszysty... świetny jako dodatek do gorących tostów, placków czy jako nadzienie do naleśników. 

***

Cóż.,, amerykańskie słodycze są najlepsze, teraz już nie mam co do tego wątpliwości.
Myślę, że będą też świetnym pomysłem na prezent od wielkanocnego zajączka :)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Mniam to będzie pyszne i smakowite :D Ten fluff musi być niezły. Ciekawe jak czekolada by się komponowała z daniem z makaronu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem piankowy do gorącej czekolady, albo kawusi <3333333 chcę to w Polsce. Są jakieś inne smaki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci cholernie zazdroszczę tych słodyczy! Nawet sobie nie wyobrażasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie wyglądają apetycznie, chętnie bym spróbowała. Zwłaszcza te babeczki z masłem orzechowym brzmią pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie skosztowałabym babeczki Reese's :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie reeses rozczarowały :( za słodkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie właśnie mało słodkie, dzięki gorzkiej czekoladzie.

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj