Lodowe wegańskie smoothie i batony Quest!

30 czerwca




Czy jest tutaj ktoś, kto nie słyszał o kultowych Quest Bar'ach? Przypuszczam, że niewiele jest takich osób - to chyba jedne z najpopularniejszych batonów proteinowych na świecie. Wachlarz smaków jest tak szeroki, że po spróbowaniu wszystkich - trudno mi zdecydować, który posmakował mi najbardziej.
Z uwagi jednak na moje uwielbienie do połączenia czekolady z miętą... chyba Mint Chocolate Chunk! Duże, wyjątkowo chrupiące miętowe kawałki podbiły moje serce. Zaraz na drugim miejscu uplasował się PB&J, ze względu na intensywny smak masła orzechowego w połączeniu z dżemem., które często serwuję sobie na gorącym, razowym toście. Trzecie miejsce zajmuje z kolei Cinnamon Roll, ponieważ jestem... po prostu uzależniona od cynamonu (dodaję go gdzie się tylko da, również do herbaty i pieczonych ziemniaków :)) Pozostałe również mi smakują - nie mogę powiedzieć, żeby któryś nie trafił w mój gust. Nawet cytrynowy - Lemon Cream Pie, który - jak zauważyłam - nie cieszy się zbyt dużą ilością pozytywnych opinii - mi  w zupełności odpowiada. Nie jest kwaśny, co jest dla mnie ogromnym plusem. Na wyróżnienie zasługuje jeszcze S'mores, który polubiłam za chrupkość i mało "plastelinową" strukturę. Co do bardzo popularnego Cookies&Cream - muszę przyznać, że nie ma nic wspólnego z Oreo. Smakuje po prostu... cynamonowo! Tak więc jak dla mnie jest najbardziej OK. Jeśli jeszcze nie próbowaliście - koniecznie powinniście się przekonać, jak smakują te cudeńka. Jak dla mnie to po prostu ciasta uformowane w prostokątne kawałki!

Co do dostępności - w Polsce na pewno możecie dostać je w sklepach internetowych i stacjonarnych ze zdrową żywnością. Jeśli jednak chcecie spróbować wszystkich smaków - zawsze jest opcja zamówienia prosto z Kalifornii :)

Mój faworyt :)



A na śniadanie zaserwowałam sobie dzisiaj lodowe smoothie na bazie tofu i kaszy kuskus*, 
czereśni, truskawek i płatków jaglanych. To była istna bomba zdrowia! 
Do tego poziomki, czereśnie i Quest Bar o smaku truskawkowego sernika 
(Strawberry Cheesecake). Lekko kwaśny, intensywnie owocowy - 
dla równowagi, żeby nie było aż tak słodko :)

* użyłam ekologicznej kaszy kuskus "5 zbóż" (Martino Taste)


Tutaj wachlarz wszystkich smaków w całej okazałości :)


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Zazdroszczę tych Questów! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawią mnie te batony :)
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam! Kocham te batoniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę takiego batonika!

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Questy uwielbiam i bardzo ubolewam nad tym, że moje zapasy powoli się kończą i zostały mi tylko 3 :< Ale co do smaków- u mnie trochę inaczej wygląda ranking smaczności. ;P Chociaż ani miętowego, ani Smores jeszcze nie próbowałam, więc może one zajmą czołowe lokaty. :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj