Makaron w sosie truskawkowym.

22 czerwca


Czyli typowe comfort food. 
Makaron, twaróg, truskawki... 
w dzieciństwie latem jedzone niemal codziennie! 
Tak jak ryż z jogurtem i truskawkami.
Dziś w unowocześnionej wersji.
A jakie dania uwielbialiście Wy, będąc małymi brzdącami? :)

 Makaron spaghetti (Pro4Life)* w sosie truskawkowym z awokado i wanilią burbońską podany z twarogiem, mango, surowymi pistacjami bio (Jean Herve) i truskawką; woda kokosowa o smaku mięty i arbuza (Tropicai)


You Might Also Like

8 komentarze

  1. No czegoś takiego jeszcze nie widziałam! Super pomysł <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu nie widziałam czegoś podobnego ale super... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jeszcze nie widziałam i nie jadłam, ale chętnie skosztuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. owocowy makaron to świetny, prosty pomysł i wykorzystam go na jutrzejsze popołudnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super! :D
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche tych dań było, ale pierwsze na myśl rzucają mi się knedle z truskawkami polane bułką tartą z masłem <3 Pamiętam, że zawsze upraszałam mame, żeby zrobiła na obiad, oczywiście wtedy jej towarzyszyłam i pomagałam jak tylko potrafiłam, a potem zjadałam AŻ jedną knedelkę, bo więcej nie mogłam wcisnąć. ;D

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj