Mocno orzechowe serniczki ziemniaczane!

27 czerwca



Słyszeliście kiedyś o serniku ziemniaczanym? 
Ja owszem - niegdyś piekła taki moja babcia.
Dziś postanowiłam zrobić go w wersji orzechowej, w formie babeczek.
Dodałam również orkiszowego kuskusu.
Wyszły naprawdę pyszne - wilgotne i delikatne zarazem. 
Do tego solidna łyżka ulubionego obecnie, 
wyjątkowo kremowego masła orzechowego Peter Pan -
prosto z Ameryki! (McEnnedy może się schować :))
Dostaniecie je na aukcji (mojego ulubionego jak do tej pory)
sklepu na Allegro BATA-BOOM.
Z jego oferty najchętniej wykupiłabym chyba wszystkie 
zaoceaniczne smakołyki. :)

Orzechowe serniczki ziemniaczane z ekologicznym kuskusem orkiszowym podane z truskawkami, miętowymi płatkami czekolady i morelą 



You Might Also Like

11 komentarze

  1. ziemniaczane? wow! to dla mnie zupełna nowość :) trzeba spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko co orzechowe to mnie przyciąga zakochana jestem w orzechach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy takich nie jadłam, ale wyglądają cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nigdy nie widziałam takich! Ty to jesteś pomysłowa, Twoja wyobraźnia do cudownych potraw chyba nie ma końca... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe! jak zwykle pomysłowo u Ciebie i zawsze dobrze potrafisz zareklamować produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie każdy produkt, który udaje mi się znaleźć, godny jest polecenia :)

      Usuń
  6. ale pyszności, gwiazdeczki aż chce się jeść ;) nie tylko słyszałam o serniku ziemniaczanym, ale faszeruje mnie moja mama podczas każdych świąt nimi i gośc :D

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj