Ulubione pierogi... w wersji kawowej!

26 czerwca


Ulubione -  bo z mąki ryżowej. 
Do tego z owocami lata - dziś z jagodami, zmielonymi ziarnami kawy i ricottą. 
Jak do tej pory najdelikatniejsze i... chyba najsmaczniejsze :)

 Ryżowe pierogi nadziane kawową ricottą i jagodami podane z melonem, truskawkami, miodem i preparowaną kaszą jaglaną




Kawę ziarnistą Johan & Nyström wypatrzyłam w sklepie internetowym 

Sklep z kawą

Przykuła moją uwagę pięknym opakowaniem, ciekawą nazwą 
i przede wszystkim delikatnie wyczuwalną nutą słodyczy. 
Dla mnie - jako zagorzałej fanki słodkości - Bourbon Jungle to po prostu perełka wśród kaw. 
Do tego wyjątkowo intensywna w smaku i zapachu, Idealna! 
Koniecznie zajrzyjcie do tego sklepu, jeśli poszukujecie kaw na jakościowo wysokim poziomie.

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Kawa.. I jestem totalnie kupiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe pierogi,nigdy podobnych nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze wolałam pierogi na słono niż słodko ale w takim wydaniu i w wersji kawowej to myślę, że zjadłabym co do jednego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne przyrządzasz śniadania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pierogi! A Twoje wyglądają przesmakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha! Kawowa ricotta mmm!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak robiłaś ciasto na pierogi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis znajdziesz w zakładce z przepisami 🍬

      Usuń
  8. o rajusiu, te pierogi musiały być wyśmienite! :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Ryżowe pierogi brzmią pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierogi z kawą, ale nie spotykane połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pierooooożki <3 kiedy ja je ostatnio jadłam :D ale nie chciało by mi się ich robić samej dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pierożki, lubie je:) Sprawdzę z chęcią.

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj