Podwójnie czekoladowy omlet z ricotty.

19 czerwca


Kakaowy omlet z ricotty podany z truskawkami




CZEKOLADOWY OMLET Z RICOTTY
/1 porcja/
/przepis własny/

150 g ricotty
10 g kakao Hershey's (do kupienia na aukcji użytkownika Bata-boom)
20 g mąki pszennej graham
2 jajka
kilka kropli ekstraktu z wanilii (lub cukru waniliowego)
szczypta soli
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
łyżeczka oleju kokosowego do natłuszczenia patelni (lub innego) 
3 łyżki syropu czekoladowego Nesquik (do kupienia również u ww. użytkownika Allegro)

Wszystkie składniki oprócz oleju kokosowego zmiksować na gładką masę. 
Odstawić na 15 minut.
Rozgrzaną patelnię natłuścić olejem, wylać masę i smażyć na małym 
ogniu około 5 minut z każdej strony.
Należy ostrożnie przewracać za pomocą dużej łopatki, najlepiej silikonowej.
Podawać z dowolnymi dodatkami.

Smacznego!

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Jaki puszysty, jak obłoczek. :-) Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podwójnie czekoladowy, a ja jestem poczwórnie na tak: tak za grubość, tak za czekoladę, tak za podanie i tak, za truskawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. napiszesz proszę jaką średnicę ma twoja patelnia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki puszysty, świetny!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Robisz najgrubsze omlety w całej bloggosferze! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kwestia wprawy i cierpliwości :)

      Usuń
  6. nie wierzę, jaki wyrośnięty! ja bym powiedziała, że to ciasto z piekarnika! mistrzyni omletów z Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z piekarnika niestety niższy wyrasta :( robiłam z dwa lata temu mini biszkopt. Wolę z patelni :)

      Usuń
  7. Gdybym ja tylko umiała robić takie grubaśne omlety...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się pytam, jak Ty takie omlety robisz, co jak ciasto wyglądają? No jak?! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki grubasek! jesteś niesamowicie uzdolniona, mnie zawsze flaki wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mi tez kiedyś nie wychodziły ✨

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj