Suflet z placków Roti

11 sierpnia


Słońce skutecznie uprzykrzało robienie zdjęć...
... ale najważniejsze, że było pysznie! :)

Migdałowy suflet sernikowy z placków Roti nadzianych 
masłem klonowym, orzechami brazylijskimi i jabłkiem
podany z pestkami granatu i cukrem pudrem trzcinowym

SERNIKOWY SUFLET Z PLACKÓW ROTI
[przepis autorski]
/1 porcja/

200 g twarogu na serniki
łyżka syropu daktylowego bio
1 duże jajko
szczypta soli
kopiasta łyżka mąki migdałowej bio
średniej wielkości jabłko
2-3 łyżki masła klonowego bio
4 orzechy brazylijskie

Piekarnik nagrzać do 190 stopni.
Twaróg zmiksować z syropem, jajkiem, mąką i solą.
Placki posmarować masłem klonowym, nadziać pokrojonym jabłkiem
i posiekanymi orzechami brazylijskimi.
Placki zwinąć w roladki, przekroić na pół i ułożyć w naczyniu.
Zalać przygotowaną masą sernikową.
Zapiekać okolo 20 minut (u mnie z włączonym trybem "ciasto")
Lekko ostudzić i podawać.

Smacznego!


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Nigdy nie jadłam takiego sufletu, wygląda bardzo apetycznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda w dodatku pewnie smaczny bardzo ten suflet ::)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sernikowe suflety <3 Tylko takiego pięknego naczynka mi brakuje, więc moje są mniej efektowne :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie,muszę w końcu wypróbować :D

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To serduszko sprawia, że całość jest naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj