Budyń z kaszy jęczmiennej.

08 grudnia


Budyń z kaszy jęczmiennej perłowej podany z kremem kokosowym, pestkami granatu, awokado, prażonymi nerkowcami i organicznymi ciasteczkami waniliowymi Biostyle

***
MIGDAŁOWY BUDYŃ Z KASZY JĘCZMIENNEJ
/PRZEPIS WŁASNY/

65 g kaszy jęczmiennej perłowej
szczypta soli
kilka kropli ekstraktu migdałowego
1 - 2 łyżki mąki migdałowej
2 łyżki syropu z kwiatu kokosa

Do rondelka z gotującym się mlekiem wsypać kaszę.
Dodać szczyptę soli, ekstrakt i syrop.
Gdy zacznie się gotować, od czasu do czasu zamieszać,
żeby gęstniejąca masa nie przywarła do dna.
Gotować około 13 minut na małym ogniu.
Po tym czasie dodać mąkę i zamieszać.
Gotować jeszcze około 3 minut, po tym czasie
lekko ostudzić i przelać do miseczki.

Smacznego!


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zawsze chciałam spróbować takiej wariacji na temat budyniu, który szczerze uwielbiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na taką wersję bym się skusiła :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Robiłam 2 razy budyń z kaszy jaglanej i dzisiaj też miałam taki zamiar, byłam pewna, że jeszcze jest kasza, no ale jednak nie... Ale uratowałaś mnie tym przepisem!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj