Ciasto buraczane z brązowym... prosem!

16 marca


CIASTO BURCZANO-JAGLANE
/przepis autorski/

Składniki:

150 g ugotowanych buraków
jajko
4 łyżki dowolnej mąki
łyżka syropu klonowego
pół łyżeczki proszku do pieczenia
100 ml mleka
szczypta soli
kilka kropli aromatu migdałowego

+ do dekoracji:

garść prażonych płatków kokosa.

Przygotowanie:

Wszystkie składniki zmiksować w blenderze na gładką masę (o konsystencji gęstej śmietany).
Jeśli będzie zbyt gęsta, dodać jeszcze mleka.
Przelać do natłuszczonego naczynia i udekorować płatkami kokosa.
Piec w temp. 190 stopni przez ok. 30 minut.
Pod koniec czasu pieczenia można włączyć dodatkowo termoobieg.
Po upieczeniu ostrożnie wyjąć i podawać póki gorące.

Smacznego!





You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja to lubię właśnie takie nietypowe wykorzystanie buraka np. w wersji na słodko.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buraka w cieście nigdy jeszcze nie próbowałam.. Ale po tym co zobaczyłam wydaje mi się że ten czas powoli nadchodzi! Pięknie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałem już buraka na różne sposoby, ale w cieście jeszcze nie miałem okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj