28. Migdałowa owsianka z owocami.

29 grudnia

Sobota...cały tydzień minął jak mrugnięcie oka. Patrzę na zdjęcie śniadania z poprzedniej soboty i nie mogę uwierzyć, że już po Świętach. A pojutrze już Sylwester, nowy rok...i zaliczenia ćwiczeń. A potem sesja. ;/
Dzisiaj jakiś taki ponury dzień. Rano nie zdązyłam wstawić zdjęcia, bo pojechałam do Lidla w ramach akcji "Uzupełnianie pustej lodówki po Świętach" ;-) Kupilam parę fajnych rzeczy, np. mini morelki i foremkę do placków, tortille, herbaty zimowe :)
A dzisiaj ciepła, gęsta owsianka, bardzo rozgrzewająca. :)

Owsianka na mleku migdałowym z dodatkiem manny, podana z ciemnymi winogronami i liczi.



You Might Also Like

11 komentarze

  1. moje ukochane liczi! gdzie je kupiłaś?? bo ja nigdzie nie mogę dorwac w tym sezonie:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W supermarkecie Stokrotka, ale widziałam też dzisiaj w Lidlu ;-)

      Usuń
  2. Ale narobilas ochoty na winogrono.mleko migdałów mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli chodzi o czas to leci stanowczo za szybko. nie ogarniam czemu tak się dzieje, ale to przykre:D

    OdpowiedzUsuń
  4. jej, rzeczywiście wygląda na bardzo gęstą. ale ten czas leci! ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. za szybko, tak! zdecydowanie :<
    migdałowa owsianka brzmi pysznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też czas leci jak zwariowany.. :P A owsianka i winogrona to przepyszne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. musi byc pycha , nigdy nie jadłam nic na mleku migdałowym ,ale pewnie smaczne ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak pięknie to pokazujesz , że mam ochotę na taką
    owsiankę. Mniam . mniam .,,

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj