27. Wegańskie pełnoziarniste gofry cynamonowo-pomarańczowe

28 grudnia

Dzisiaj po raz pierwszy zrobiłam gofry bez jajek (deficyt po Świętach :)), w nowym opiekaczu, który dostałam pod choinkę. Musiałam go przecież wypróbować :) Strasznie miałam ochotę na gofry, a nie wiedziałam, jak je zrobić bez jajek. Przepis zaczerpnęłam od Rocksanki i zmodyfikowałam na styl świąteczny :) Mandarynki i cynamon...a do tego odrobina aromatu pomarańczowego. Pycha!
A za oknem wiosna...może w ogóle nie będzie zimy? W Monachium podobno +20C :) Jak tam byłam we wrześniu, to było wieczorem +11 :D

Wegańskie pełnoziarniste gofry cynamonowo - pomarańczowe z mandarynką i cukrem pudrem.







You Might Also Like

22 komentarze

  1. też dostałam gofrownicę pod choinkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze ale pyszności widzę mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gofry bez jajek? Podasz przepis? :) Wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam do siebie żal... clągle nie kupiłam gofrownicy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja co prawda gofrownicy na święta nie dostałam :P, ale coś czuję, że muszę wreszcie takową kupić. :D

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: http://lessoninthemorning.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. serniczki z patelni; 250g twarożku, 3 łyżki mąki (dałam 2 łyżki mąki i jedną otrębów), jajko, 3tabl. stewii. Jajko roztrzepać trzepaczką lub widelcem z rozkruszoną stewią, dodać ser, mąkę i wymieszać. Odstawić na 5 min. Rozgrzać patelnie i wykładać ciasto. Smażyć na rumiano z obu stron, na średnim ogniu. Polecam robić mniejsze placuszki, bo ja robiłam duże i miałam problemy z przewracaniem bo się łamały. Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ci te gofry wyszły , oczywiscie ,ze pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie trzeba wypróbować takie bez jajeczne gofry :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Rany, wszyscy mi robią taką ochotę na te gofry, a ja nie mam gofrownicy!
    Tak, to nie zima normalnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne gofry, jeszcze z takimi świątecznymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie zimowe te gofry :) Muszę je upiec, stęskniłam się ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pyszne! Zrobiłaś mi strasznego smaka na gofry! Piękne

    OdpowiedzUsuń
  13. jak one pysznie wyglądają<3 chce mi się teraz gofrów!

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszły świetne, nawet jak na bezjajeczne! widać, że prezent sprawdził się doskonale. (;

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, ja bym też sobie skombinowała gofrownicę, ale jak tak myślę to mam inne wydatki i szkoda mi ładować pieniądze w coś czego będę tak w sumie nie za często używać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to często używam, bo mam urzadzenie z płytami wymiennymi do kanapek pączków omletow grilla i gofrow właśnie :-)

      Usuń
  16. Cudnie wyglądają. Już czuję ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm muszę koniecznie wypróbować ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie ładne gofry :D moje zawsze wychodzą, hmm, "dalekie od perfekcji"

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale musiały być pyszne :) Ja chcę gofrownicę!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj