63. Drożdżowe muffinki. I egzamin.

02 lutego

Egzamin z prawa morskiego trwał 30 minut, ale ja wyszłam po około dwudziestu. W ciągu kolejnych dziesięciu były już wyniki, dostałam 5! :) Co do muffinek to były pieczone wczoraj późnym wieczorem, więc połowę zjadłam jeszcze jak były cieplutkie, a reszta na dzisiaj :) Do tego wyszła jeszcze drożdżówka w formie, jak wrócę do domu to jej spróbuję :) W CH nie znalazłam nic ciekawego, jakaś dziwna moda teraz chyba wchodzi. Jedyne co, to kupiłam sobie miseczkę i talerzyk w Home&You.

Drożdżowe muffinki serduszkowe z rodzynkami/czekoladowymi kropelkami podane z serkiem homogenizowanym i soczystą mandarynką






You Might Also Like

25 komentarze

  1. Powodzenia na egzaminie!
    P.S
    Uwielbiam Twoje śniadania, zawsze mają śliczne kolorowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drożdżowych jeszcze nie robiłam a wyglądają pysznie :)
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia;) Kurczę ale zrobiłaś mi ochotę na coś drożdżowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaa, mniam, to musiało być genialne! :D Rozbroił mnie Mikołaj xDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bym zjadla taką drożdżową muffinkę.. ;) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, ale kusisz od rana muffinkami <3
    Powodzenia:D

    OdpowiedzUsuń
  7. wydłubałabym rodzynki, ale poza tym pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia kochana , trzymam kciuki ;*
    muffinki super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaliczyłam na 5 chyba dzięki Waszym kciukom :) jeszcze jedną muffine jem teraz po egzaminie :) i jadę do CH :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim razie czekam na relację. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te muffinki wyglądają obłędnie! po takim śniadanku egzamin będzie na 100%! powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  12. wczoraj zrobiłam podobne sobie an śniadanie, bardzo lubię takie bułki pyycha:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne wyszły Ci te muffinki! Egzamin pójdzie dobrze, po takim rozpoczęciu dnia musi! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. urzekły mnie te muffinki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Drożdżowe muffiny, muszą być przepyszne! :) Uwielbiam Twoją miseczkę! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś kupiłam nową, niedługo ją zaprezentuję :-)

      Usuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj