64. Śmietankowe naleśniki z serkiem, bananem i mandarynką

03 lutego

Najlepszy pomysł na leniwe, niedzielne śniadanie? Naleśniki! Któż z nas ich nie lubi? Chyba nie ma takiej osoby, a przynajmniej ja o takiej nigdy nie słyszałam ;) Tak więc dzisiaj pyszne naleśniki z dodatkiem otrąb pszennych i mąki pełnoziarnistej - pycha! Jeszcze zostały na drugie śniadanie. A o 11.00 idziemy z mamą na siłownię ;-) Na obiad zaś będą pieczone udka z kurczaka, a na deser - ciasteczka korzenne z ciasta, które zostało po Świętach :)


Śmietankowe naleśnki z otrębami i mąką pełnoziarnistą, nadziane serkiem homogenizowanym z mandarynką, bananem, oprószone cukrem pudrem

Co ciekawe ciemny naleśnik nie wchłonął cukru, pozostałe tak :)




You Might Also Like

24 komentarze

  1. Wpraszam się do Was na obiad i deser! :)
    Przepyszne naleśniki<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kusisz! Muszę koniecznie zrobić naleśniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności :) Wiesz, chyba na obiad zrobię sobie naleśniki z serkiem :D Definitywnie narobiłaś apetytu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zrób! Nie ma to jak naleśniki...ja na obiad lubię ze szpinakiem i fetą :)

      Usuń
  4. Ale nabrałam ochoty na naleśniki, mega apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli cała niedziela wyjątkowo smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie wczoraj naleśniki
    ale tak je lubię że chyba też dziś zrobię!
    Twoje wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyycha!
    No to miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam,naleśniki <3 A podasz przepis? ; p

    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis podstawowy, chyba każdy zna :) z tym, że ja dodałam łyżkę siemienia lnianego (ale na dużą liczbę porcji), otręby oraz mąkę pełnoziarnistą. Dodajesz mleka lub mąki, żeby uzyskać konsystencję trochę rzadszą od gęstej śmietany. :)

      Usuń
  9. O tak, naleśniki są najlepsze, zdecydowanie! Szczególnie takie pyszne jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naleśniczki, dawno jadłam , wyglądają bardzo smakowicie ))

    OdpowiedzUsuń
  11. naleśniczki - poezja , wczoraj robiłam ;d
    super na śniadanko ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma to jak naleśniki *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. pycha:) to się nazwy dobre śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. może był po prostu bardziej suchy od pozostałych, albo to kwestia kontrastu. (; świetne naleśniki!

    OdpowiedzUsuń
  15. naleśniki należą do tych, które mogłabym jeść właściwie codziennie;) czasami na słono, a czasami słodko - i ciągle to z innymi dodatkami:D pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, mogłabym je jeść nawet w każdym posiłku ;-)

      Usuń
  16. Ale miałaś boskie śniadanie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm... śmietankowe, rozpływam się :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam naleśniki ♥ Pyszne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj