72. Ananasowe placuszki z sosem z owoców leśnych

11 lutego

Od wczorajszego popołudnia ferie trwają u mnie w najlepsze ;-D Dzisiaj z tej okazji zrobiłam placuszki ze świeżego ananasa z przepisu Doroty - wyszły super! Zaraz idę do kosmetyczki, a potem pochodzę trochę po mieście i porozglądam się za jakimiś ciuchami, bo przydałoby się odświeżyć szafę. :)


Na zdjęciu ten trzeci stosik jest bez ananasa, bo zostało trochę za dużo ciasta :)

Placuszki ze świeżego ananasa podane z sosem z owoców leśnych




PLACUSZKI ANANASOWE

Składniki:

3 czubate łyżki mąki żytniej,
1 jajko,
2 łyżki jogurtu naturalnego,
odrobina proszku do pieczenia,
3 plastry świeżego ananasa
2-3 łyżki mleka

Przygotowanie:

Mąkę mieszamy z proszkiem do pieczenia, jajkiem, jogurtem i miksujemy.
 Dodajemy mleko (jeśli masa jest bardzo gęsta trochę więcej niż dwie łyżki) i pokrojonego na małe kawałeczki ananasa. 
Dokładnie mieszamy. Smażymy z obu stron na rozgrzanej patelni. 
Podajemy z sosem z owoców leśnych.

You Might Also Like

32 komentarze

  1. omm *.* piękne! zjadłabym :)
    ah, też bym się przeszła trochę na miasto ale śnieżyca za oknem nie napawa mnie optymistycznie na wyjście z domu ;>
    ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sucho, bez wiatru, co jest dość dziwne, bo mieszkam nad morzem :)

      Usuń
  2. Ja dziś zaczęłam ferie, i też planuje zakupy, tzn, moja przyjaciółka planuje mnie do nich zmusić :)
    Uwielbiam ananasa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Porzadna dawka witamin i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ananas <3 tak dawno go nie jadlam;/

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam ananasowe pyszności ;d pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeden stosik dla mnie!:)
    Przepysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaa ile placuchów! :D Pychotka!
    Też mam ferie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę je koniecznie zrobić, bo wyglądają przecudownie *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne stosiki ;3
    udanych zakupów :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy udane, ale dopiero teraz, po obiedzie w końcu mogę usiąść :) Caly dzień biegania ;P

      Usuń
  10. ajj, zazdroszczę ferii i to bardzo! a jeszcze po takim śniadaniu to już w ogóle świat staje się piękniejszy:D cudowne są te placuszki*.* muszę kiedyś w końcu zrobić ze świeżym ananasem, a nie pochłaniać go tylko solo:D

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaa! ale cudo na talerzu! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. O, takich jeszcze nie jadłam :) Ten stosik kusi, oj, i to mocno :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ekstra placuszki.. Nie jadłam takich, ale domyślam się, że są pyszne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepszy jest ten soczysty ananas wewnątrz <3

      Usuń
  14. Szkoda, że nie lubię ananasa bo te placki wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to mój ulubiony owoc po truskawkach :)

      Usuń
  15. zrobiłam się głodna na sam widok :) mogłabyś podać przepis na sos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrożone owoce leśne + cukier puder => na patelni do momentu aż owoce się rozpadna. Potem zdejmuje z gazu i czekam aż trochę zgestnieje :-) i gotowe! Jeżeli wyjdzie zbyt rzadki można dodać trochę mąki ziemniaczanej rozrobionej w wodzie, ale wtedy nie będzie już taki przejrzysty :)

      Usuń
  16. uczta dla oczu
    dla Ciebie uczta dla podniebienia



    musiałam zrobić przerwę w edukacji...

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro masz trzy wieżyczki, to jedną pozwolę sobie ukraść :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pycha!!!!
    chyba w najbliższym czasie je zrobię!
    dodaje przepis do ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ...aż się obśliniłam, tak smakowicie wyglądają ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dużo pysznych placuszków!

    OdpowiedzUsuń
  21. wdać że zdolności to gotowania masz :) piekne potrawy

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj