84. Pełnoziarniste gofry z serka wiejskiego z miodem podane z bitą śmietaną, sosem owocowym i czekoladą

23 lutego

Powtórka z gofrów z serka wiejskiego, bo bardzo mi smakowały :) Wersja na bogato na poprawę humoru przed pierwszymi zajęciami w semestrze letnim :(
A po zajęciach...lecę pobuszować po sklepach w poszukiwaniu jakichś fajnych ciuchów na wiosnę (mam kupony do Top Secret i Mohito -20%)  :) Co do butów to podobają mi się nowe, kolorowe Conversy. Jeszcze nigdy nie miałam trampek, więc nie wiem, czy są wygodne. Co o nich sądzicie? :)


Pełnoziarniste gofry z serka wiejskiego z miodem podane z bitą śmietaną, czekoladą i sosem z owoców leśnych



You Might Also Like

28 komentarze

  1. pyszne pełnoziarniste czyli zdrowe gofry ! mniam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu te Twoje świetne gofry :D Jak zwykle wyglądają jak te nad morzem, najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. trampki to moje ulubione buty, chyba właśnie najbardziej lubię conversa. są wygodne, miałam już kilka par, chociaz na początku troche się zraziłam, bo pierwsze mnie strasznie obcierały.
    no i polecam jeszcze vansy - są wygodniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o nich słyszałam, dzięki poogladam :)

      Usuń
    2. ja mialam tak samo z moimi Conversami, na poczatku zdarły mi pięty i prawie je oddalam siostrze, ale się zawzięłam i je rozchodziłam i teraz to są... najwygodniejsze buty jakie mialam! są świetne, polecam!!!! :d

      Usuń
  4. mmm, gofry na bogato, ale musiały byc dobre<3
    co do Conversów to nie doradzę, bo sama przymierzam się dopiero do pierwszych i jakoś nie mogę się zdecydowac:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Converse są super, jedne z moich ukochanych butów <3
    Bardzo wygodne i wytrzymałe. Moja koleżanka swoje nosi już 3 rok, 2 razy brała jena kolonię w góry i ma z nich dalej pożytek. Niby tylko trampki ale dobrze zrobione. Na prawdę polecam.
    Ja moje noszę od września w szkole i chyba je pokochałam ^^
    Mam też jeszcze jedną parę ale z linii One star, które nosiłam w szkole, w wakacje, na koloni, do szkoły i będę jeszcze w nich zasuwać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi narobiłaś smaka takim śniadaniem.. dlaczego nie mam gofrownicy?:( trampki są mega wygodne po za tym przy dzisiejszej modzie można je już chyba praktycznie do wszystkiego założyć:D ja mam kilka par różnych trampek i nie zamierzam się z nimi rozstawać:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne :)
    Ja nie wyobrażam sobie życia bez trampek :P ?Aktualnie chodzę w conversach i mogę je zdecydowanie polecić, ale nigdy też nie zapomnę zwykłych czarnych trampek bodajże z Deichmanna kupionych za 40zł, to były najwygodniejsze buty jakie kiedykolwiek miałam :P <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja latem chodzę tylko i wyłącznie w trampkach i tenisówkach. Można wyglądać ładnie i dziewczęco nawet bez szpilek czy sandałków:D Odkryłam to rok temu^^

    A gofry cóż... poezja!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają GENIALNIE !
    aż mi ślinka cieknie;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Trampki to najwygądniejszwe buty n a świecie a conversy na pewno posłużą Ci długo! :)

    Miałam robić gofry na śniadanie i teraz żałuję, że się nie zdecydowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam trampki za to, że są takie wygodnie:)

    Obłędnie wyglądają te gofry:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. W zakładce przepisy: http://poraneknaslodko.blogspot.com/2013/02/75-gofry-z-serka-wiejskiego.html

      Usuń
  14. pyszniutkie!:) choć dla mnie to jak deser przeważnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja dawno nie jadłam gofrów! A mam dzisiaj na nie ochotę, takie z dodatkiem świeżych owoców- brzoskwiwnie, truskawki, maliny i góóóóra bitej śmietany!

    OdpowiedzUsuń
  16. chodzę na zmianę w glanach i trampkach, ciężko mi się przekonać do innych butów ;) także trampy polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki wszystkim za porady dotyczące Conversów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z serka? Wow czuję, że już je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wprost genialne. z chęcią zjadłabym takie ciepłe ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Zjadłabym gofry, kusisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja swego czasu chodziłam tylko w conversach i przyznam się, że uwielbiałam te butki;))

    mmmmm gofry *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi dziś gofry nie wyszły... Miałam problemy z gofrownicą, opisałam je tutaj: http://domodnaleziony.blogspot.com/2013/03/prosto-z-pola-bitwy.html

    I jak temu zaradzić?

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj