85. Żytnie donuty z Monte, ananasem i perełkami cukrowymi.

24 lutego

Na niedzielne śniadanko moje ukochane pączuchy :) A na obiad mama będzie piekła pizzę. W piątek robiłam taką na gotowym spodzie, ale nie jest ona tak dobra jak ta na domowym :) Miłej niedzieli :)


Żytnie mini donuty podane ze świeżym ananasem, Monte i perełkami cukrowymi



Poniżej dodaję obiecane zdjęcia pizzy :) Szczerze powiem, że wyszła przepyszna, lepsza nawet niż ta, którą jadłam we Włoszech. Chyba przede wszystkim dzięki temu, że miała bardzo dużo dodatków :)
Jako bonus bułeczki i mini rogalik zrobione z pozostałości ciasta :)
Na jutrzejsze śniadanie mam zaś niespodziankę związaną z dzisiejszym obiadem :)

Wyszły dwie blachy :)


Bułeczki wyglądają jak te z Lidla ;-) 








You Might Also Like

30 komentarze

  1. kradnę jednego pączucha! wyglądają niezieeemsko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że znowu mnie powalisz, i nie pomyliłam się <3 Twoje śniadania są takie słodkie, że można udać się na spacerek myślowy do czasów dzieciństwa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie ;) takie na 2 kęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiadomo, że domowe najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Te donuty powalają na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze masz takie pyszne i oryginalne śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pączusie wyglądają obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedzielne rozpustne śniadanko!
    Dodaj fotkę pizzy koniecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś mistrzynią w słodkich śniadaniach i mistrzynią w sposobach podania <3 mniam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za bardzo miły komplement z samego rana :)

      Usuń
    2. ależ proszę :D

      teraz powinnam skomplementować pizze! mniam! <3

      Usuń
  10. rewelacyjnie śniadanie:) bardzo fajne pomysł:) żeby mnie ktoś podał dzisiaj takie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł z wypełnieniem donutów monte :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja Ci zazdroszczę możliwości robienia sobie takich donutów! mogę się wprosic na porcyjkę albo i dwie?:>

    OdpowiedzUsuń
  13. W opiekaczu z wymienną formą na donuty :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale super ! podobają mi się te twoje donuty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, zazdroszczę, aż mam ochotę kupić sobie taką formę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chcę! Są obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogłabyś napisać gdzie można zakupić taki opiekacz :)? I w jakiej cenie? no i jak się sprawuje :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam w prezencie pod choinkę :) A sprawuje się doskonale, tym bardziej, że dość często go eksploatuję :)

      Usuń
  18. ale smaczne :)
    a Monte to wieki nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  19. te pączusie wyglądają BOSKO! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie to wszystko prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dounty wyglądają rewelacyjnie! nie jadłam ich nigdy, ale te wszamałabym od razu :)
    podobają mi się Twoje przepisy na blogu, będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Znowu kusisz tymi cudownymi pączuchami! :D Zrób mi takie proszę :>
    Mniam pizza, zjadłabym!

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj