117. Naleśniki bez mąki z twarogiem, sosami i posypką kakaową

29 marca

Naleśniki z mleka w proszku z nadzieniem twarogowym z kardamonem, wanilią, cynamonem i aromatem migdałowym podane z sosem truskawowym/sosem czekoladowym i posypką kakaową




W związku z ogromnym zainteresowaniem, dodaję przepis na naleśniczki:

Składniki:

2 małe jajka
3 łyżki mleka w proszku
olej do smażenia
aromat migdałowy
100g twarogu w kostce
kardamon
cukier trzcinowy jasny
cukier z prawdziwą wanilią
cynamon

Przygotowanie:

Jajka zmiksować z mlekiem w proszku, odrobiną oleju i aromatem migdałowym na gładką masę. Następnie usmazyć naleśniki. Nadziać twarogiem zmieszanym z cukrem, cukrem z wanilią, kardamonem i cynamonem. Podgrzać na patelni, polać sosami i posypać kakaową posypką.

Smacznego!

You Might Also Like

26 komentarze

  1. bardzo fajne naleśniki z tego mleka wyszły ;) no i oczywiście z twarożkiem najpyszniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naleśniki <3
    Ale takich z mleka w proszku jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mleko w proszku :D Mogłabym prosić o przepis na naleśniory? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. takich naleśników to jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie próbowałam takich z mleka w proszku, gdzieś mam zapisany przepis, ale mogłabyś podać?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te naleśniki. Również dołączam się do prośby o przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W przekroju z tym twarożkiem wyglądają po prostu cudownie! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bez mąki? bez jajek jadłam, ale bez mąki to jakaś nowość ^^ ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe! wygladaja pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi apetytu :D Dziś mam naleśniki na obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają przepysznie <3 zrobiłaś mi ochotę na naleśniki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam akurat torbę mleka w proszku do bloku czekoladowego, i chyba ukradnę trochę i usmażę sobie takie naleśniki ;) Wyglądają obłędnie, no i z twarożkiem - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale mi smaka narobiłaś, wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie grubaśne *.* Wyglądają cudownie! Można przepis? :>

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetnie wyglądają, takie pulchne, takie grubaski :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. boskie! ! ! ;O
    aż mi ślinka cieknie!
    mogę prosić o przepis?;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też, ja też proszę o przepis! Cudownie wyglądają, i te dodatki... *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie urocze grubaski ;3 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączam do próśb o przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie powinnam o tej porze oglądac śniadań, bo robię się coraz bardziej głodna:<

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają strrrasznie smakowicie ; ).

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne i z niskim indeksem glikemicznym

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj