118. Pełnoziarniste gofry kokosowe z poppingiem, śliwką, mandarynką i kremem tiramisu

30 marca

Wpadam na chwilę dodać śniadanie i lecę dalej pomagać w przygotowaniach do Świąt ;-) Dziś od rana biegałam po sklepach, potem sprzątałam dom - teraz po przerwie na obiad, idę pomagać przy gotowaniu i pieczeniu :) Keksy już gotowe, klops drobiowy też, a w piekarniku siedzą paszteciki drożdżowe ze szpinakiem i fetą :) Jeszcze tylko baba drożdżowa i piekarnik będzie mógł odpocząć. Reszta rodziny dopiero wieczorem :)


Pełnoziarniste gofry kokosowe (z Malibu), poppingiem amarantusowym (w cieście) podane ze śliwką, mandarynką (która wygląda jak pomarańcza :)) i kremem tiramisu





Życzę wszystkim blogerkom jak i wszystkim odwiedzającym mój blog zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych spokoju, odpoczynku, ciepła i miłości. No i przede wszystkim radosnego, wiosennego nastroju (mimo zimowej pogody), serdecznych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół. Wesołego "Alleluja"! :)


You Might Also Like

20 komentarze

  1. no, to będziesz miała mnóstwo pyszności na święta! gofry też zacne. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Right here is the right webpage for everyone who hopes to understand this topic.

    You know so much its almost tough to argue with you (not that I really would want
    to…HaHa). You certainly put a brand new spin on a topic
    that has been written about for years. Great stuff,
    just excellent!

    my blog post - round drop leaf dining table sets

    OdpowiedzUsuń
  3. śniadanie pyszne, a ten krem tiramisu to domowej roboty czy kupny?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow to dzisiaj naprawdę intensywnie:D
    wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne gofry! *-*
    P.S. Możesz mi powiedzieć czy w 'liście czytelniczej' wyświetlają Ci się moje posty? Bo ponoć jest z tym problem...Jeśli nie wyświetlają Ci się moje posty, usuń mojego bloga z listy obserwowanych i dodaj ponownie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam że się nie wyświetlają ;( ok tak zrobię :)

      Usuń
  6. Z Malibu, o matko, jakie to musi być dobre! <3

    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krem musi być cudowny :)
    Zdrowych, wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale genialne gofry? ten krem tiramisu podoba mi sie najbardziej! <3
    Wesołych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaskakujesz mnie tymi śniadaniami, codziennie takie słodkie poranki! :)))

    Święta w pełni zatem, oby zdrowe i wesołe:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym :) Miałam robić dzisiaj :)
    Wesołych i smacznego jajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt Wielkanocy :) Twoje śniadanie było wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. paszteciki ze szpinakiem, mniaaam ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam, że w zeszłym roku miałam takiego misia z Lindt na święta i wpierniczyłam go za jednym razem całego - taki dobry był, ta czekolada taka pyszna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie tego kroliczka ale spróbuję go tradycyjnie po Świętach :)

      Usuń
  14. pełnoziarniste gofry z pewnością pycha !! *-*
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj