Liebster Blog po raz IV, V, VI i VII! :)

07 marca

Pytania od Blaithin:


1. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga?
Ponieważ chciałam urozmaicić swoje śniadania, które wcześniej składały się z płatków na mleku lub tostów z serkiem homogenizowanym, a także nauczyć się gotować i przyrządzać ładne potrawy.
2. Czy blog zmienił coś w Twoim życiu?
Zmienił moją dietę na bardziej urozmaiconą. Dużo lepiej się odżywiam i nie chodzi mi tylko o śniadania, ale także o pozostałe posiłki.
3. Twój ulubiony film?
Bezapelacyjnie - Skyfall
4. Kto jest Twoim największym autorytetem?
Chyba jak dla większości osób – mama ;-)
5. Co sprawia Ci największą przyjemność?
Odpoczynek na świeżym powietrzu w towarzystwie najbliższych osób, bez pośpiechu.
6. Czego nigdy byś nie zjadła?
Robali ;P
7. Twój pomysł na idealne popołudnie?
Spotkanie ze znajomymi, wyjście na spacer, do kina. Jeżeli jest zimno – dobry film w dobrym towarzystwie
8. Czy potrafisz wyobrazić sobie siebie za 15 lat? Jakoś nie potrafię ;-)
9. Co jest ważniejsze: szczęście czy pieniądze?
Szczęście oczywiście ;) Chociaż chyba każdy przyzna, że pieniądze przyczyniają się do szczęścia w jakimś tam mniejszym czy większym stopniu :)
10. Ulubione śniadanie?
Puchate pancakes!
11. Co najbardziej chciałabyś zmienić w sobie samej?
Hmmm…chyba to, że zbyt często przejmuję się głupotami. I chciałabym być pilniejszą studentką!

Od Viole: 

1) Twoje ulubione śniadanie
Pancakes!
2) Opisz siebie w trzech słowach.
Ruchliwa, gadatliwa, pedantka
3) Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Nie, nie wierzę w to, żeby spojrzeć na kogoś i od razu się zakochać. Najpierw trzeba tą osobę poznać bliżej.
4) Kawa czy herbata?
Zdecydowanie herbata – zielona!
5) Ulubiony film to…Skyfall
6) Miejsce, które marzysz odwiedzić to..
Egzotyczne, np. Hawaje J Ale też jakaś duża metropolia, np. Nowy Jork
7) Wydarzenie z dzieciństwa, które najlepiej Ci utkwiło w pamięci to..Jest ich trochę. Dobrze pamiętam wakacje we Włoszech i w Zakopanem, kiedy miałam kilka lat.
8) Gdy byłaś dzieckiem, kim chciałaś zostać w przyszłości? Modelką 
9) Ujawnij jakiś fakt o sobie :) Jestem pedantką – ale to chyba wszyscy wiedzą, bo pisałam o tym w rubryce „O mnie”
10) Czy przydarzyła Ci się kiedyś wpadka kulinarna? Jaka?
Kakaowy omlet mi opadł, wyglądał jak podeszwa i cuchnął przeokropnie.
11) Jakiego języka chciałabyś się nauczyć do perfekcji?
Angielskiego.
1. Cecha charakteru, której w sobie nie lubię, to .. ?
Czasami nawrażliwość.
2. Praca w grupie czy indywidualna ?
Indywidualna
3. Moje ulubione danie to.. ?
Lazania ;D
4. Kiedy się czegoś wstydzę, to .. ?
To nic. Nie czerwienią mi się policzki ;)
5. Ulubiona pora roku ?
Wiosna! Na szczęście już nadchodzi ;D
6. Masz chłopaka ? ;p
Obecnie nie mam. ;)
7. Czego najbardziej nie lubisz robić?
Siedzieć na nudnym wykładzie.
8. Kino czy teatr?
Kino.
9. Rolki czy rower?
Rower.
10. Mój sposób na stres, to .. ?
Ruch na świeżym powietrzu!
11. Jeśli masz do wyboru przeczytanie książki lub pójście do kina na ekranizację, co wybierzesz ?Przeczytam książkę! Z reguły jest dużo lepsza.

1.Kubek czy filiżanka? Filiżanka
2.Film godny polecenia/Twój ulubiony film? Skyfall
3. Jeśli miałabyś okazję zjeść pyszną kolację z osobą która ci imponuje/ jest dla ciebie inspiracją (żyjącą lub nie) kto by to był? Z Audrey Hepburn
4.Ulubiona czekolada? Toblerone
5.Bez czego nie obejdziesz się w kuchni? Bez przypraw ;)
6.Twoje popisowe danie? Zapiekanka makaronowa z serem i brokułem
7.Godny polecenia/ulubiony blog NIE kulinarny? Makefashioneasier.pl
8.Jakie polecasz ciekawe miejsce, które można zobaczyć w Twoim mieście? Regionalne Centrum Kultury 
9. Czy jest książka która coś zmieniła w Twoim życiu/sposobie myślenia? Jeśli tak, to jaka? Sekret
10. Jaką piosenkę polecasz na pozytywny początek dnia? Princess of China – Rihanny i Coldplay
11. Co studiujesz/chcesz studiować? Prawo

Nominuję:

Moje pytania:

1.      Ulubiony serial?
2.      Najszybszy pomysł na poprawę humoru to…
3.      Najbardziej wkurza mnie…
4.      Najbardziej niewygodne pytanie dla mnie to…
5.      Największy komplement, jaki usłyszałam…
6.      Mój smak dzieciństwa to…
7.      Czy masz osobę, którą możesz nazwać swoją bratnią duszą?
8.      W weekend zawsze robię…
9.      Śniadanie na słodko czy wytrawnie?
10.  Wiosną zawsze czekam na…
11.  Uspokaja mnie…

You Might Also Like

3 komentarze

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj