137. Pudding z rogala drożdżowego z renklodą i Haribo Chamallow

18 kwietnia

Oto i jest...mój pierwszy pudding! W końcu zdecydowałam się go zrobić, tak mnie kusili w telewizji i na blogach, że nie było innego wyjścia :) W szafce czekał sobie wczorajszy rogal z makiem, a śliwka już solidnie dojrzała. Wyszedł bajecznie pyszny, a pianka Haribo dodała mu puszystości. Jeśli ktoś z Was jeszcze nie próbował- niech koniecznie to nadrobi :)



Pudding z rogala drożdżowego z renklodą, cynamonem, aromatem waniliowym i Haribo Chamallow w czekoladzie na mleku sojowo-ryżowym








You Might Also Like

25 komentarze

  1. Mojej cudne! Udany debiut :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze niedlugo zrobic bo wyglada przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ta pianka marshmallow - to musialo byc to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z rogala? Z piankami? No, no, no - pomysłów to Ci nie brakuje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba ostatnio lubisz się z piekarnikiem i patelnią, co? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadlam chyba w plackowo-piekarnikowy zawrót głowy.:)
      Jak sie zrymowalo :p

      Usuń
  6. Z rogala jeszcze nie jadłam, w ogóle pudding strasznie dawno temu jadłam... kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję debiutu:D udanego w dodatku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, nie ma to jak leniwy poranek z zapiekanym śniadankiem :) Przypuszczam, że rogalowy pudding musi być przepyszny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak smakuje tak jak wygląda to Ci zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda wspaniale! Też muszę zrobić i w końcu się przekonać do tych puddingów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj ten pudding mnie prześladuje. haha
    No i chyba wreszcie muszę go zrobić. Twój wygląda mega apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zrobić w końcu ten pudding!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to się dzisiaj zgrałyśmy ze śniadaniami! ^^ Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z rogala jeszcze nie jadłam , muszę zrobić !! do tego tak pysznie go przyrządziłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany, kocham Twoje śniadania <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pudding musiał być świetny, a ja ciągle zwlekam z jego zrobieniem!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak z rogala to jestem za, bo ze zwykłego chleba jakoś mi nie smakuje :P

    OdpowiedzUsuń
  18. o mamo, zaraz chyba ślinotoku dostanę ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę ci tego rogala. W Małopolsce ze świec szukać normalnych rogali.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hey there! I just wanted to ask if you ever have any trouble
    with hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of
    hard work due to no backup. Do you have any methods to stop
    hackers?

    my web page рейсы одесса николаев

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj