144. Czekoladowy serniczek budyniowy z sosem owocowym

25 kwietnia

Uwielbiam serniczki i ten cudowny zapach, który roznosi się po domu w czasie pieczenia. Dzisiaj  zrobiłam go z serków Danio - niestety bardzo opadł (mimo studzenia w piekarniku), ale na szczęście smak i konsystencja pozostały wyśmienite :)
Robiłam z przepisu Oli, (z tym, że zamiast 4 porcji zrobiłam 1 i od siebie dodałam Danio waniliowe i aromat do sernika).
Piekłam już kilka serniczków, ale moim ulubionym dalej pozostaje ten z przepisu whiness :)

Czekoladowo-waniliowy serniczek budyniowy z sosem z owoców leśnych

A tak wyglądał przed opadnięciem :)











You Might Also Like

24 komentarze

  1. a ja jeszcze nigdy nie jadłam śniadaniowego serniczka, więc pozostaje mi się tylko zachwycac Twoim:( nie szkodzi, że opadł, smaku mu to przecież nie ujmuje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam serniczki<3 To co że opadł skoro świetnie smakował?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak było smaczne to nie ważne, że opadł. ;)
    Wypieku sernikowego na śniadanie jeszcze nie jadłam, a że sernik to moje najukochańsze ciasto chyba będę musiała niedługo to zmienić. Mogłabyś podać przepis/link do przepisu, który polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda i uroczo jest ozdobiony, nie ważne, że opadł ;) W sumie i tak zawsze trochę opadają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za udział w akcji, ale żebym mogła zaakceptować wpis musisz podać przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serniczki, zawsze i wszędzie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. cudo ten serniczek, moje ulubione ciacho! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam... ja jak koleżanka powyżej... zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda na puszysty <3
    świetnie wyrósł!

    OdpowiedzUsuń
  10. co tam że opadł, ważny smak!

    OdpowiedzUsuń
  11. niewyrośnięty, ale za to jak przyozdobiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejszy zawsze jest smak! A on bez wątpienia był wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale do Twojego cytrynowego mu daleko :) czasem sie trafia zły przepis...:(

      Usuń
  13. Oj tam. Zjadłabym go z chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe u mnie też Danio ,ale nie w tak pomysłowej wersji jak u ciebie -pycha !! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie jednoporcjowe ciacha :D To takie troszkę egoistyczne, ale co tam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ważne że opadł, wazne że byl smaczny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, jakie cudo. Serio, a to zdjęcie, gdzie widać środek... Ach, przygarnij mnie na takie jedzenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. O serniczek :) Dawno nie piekłam na śniadanie... Muszę zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  19. ten kwiatuszek ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O jeny, jak ja w takich chwilach żałuję, że nie mam odpowiedniego wymiarowo naczynka :<

    OdpowiedzUsuń
  21. wieki nie jadłam sernika.
    ten wygląda bardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglada pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj