145. Podwójnie czekoladowe śmietankowe pancakes z truskawkami

26 kwietnia

Ostatnio mam apetyt na wszystko co czekoladowe :) Truskawki w Lidlu 3zł/500g także nie było takiej opcji, żeby ich nie kupić...tym bardziej, że są słodkie i pachnące jak polskie :)

A pomyśleć, że jeszcze kilka miesięcy temu nie potrafiłam usmażyć placków...jak dobrze, że założyłam tego bloga :)

Co do pogody jako standardowego tematu blogowego - dziś 18 stopni w cieniu ;D Yes! :)


*kakao+czekoladowe mleko sojowe

Podwójnie* czekoladowe śmietankowe pancakes z truskawkami i cukrem pudrem trzcinowym 


W smaku jak murzynek :)


Alpro jest wiodącym producentem i dystrybutorem produktów sojowych na rynku europejskim. Od ponad 30 lat firma systematycznie rozwija gamę produktów cieszących się uznaniem Klientów w wielu krajach. W trosce o środowisko i jakość produktów Alpro wspiera zdrowe, zrównoważone metody produkcji i dystrybucji, zachowując jednocześnie unikalne właściwości odżywcze ziaren soi.



"około pół szklanki mąki, jajko, łyżeczka kakao, mleko sojowe do uzyskania konsystencji bardzo gęstej śmietany :) Do tego aromat śmietankowy i pół łyżeczki proszku do pieczenia ;D"

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Ja jak narazie dzielnie opieram się kupnym, zagranicznym truskawkom:)

    Te Twoje placuszki czekoladowe wyglądają apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakują jak murzynek?:O zrób mi takie!!:D ja jeszcze pracuję nad plackami, często nie chcą ze mną współpracować niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia treningu :) Zrobisz z 10 razy i będą Ci wychodzić perfekcyjne :)

      Usuń
  3. Skosztowałabym tego sojowego czekoladowego, i zagryzła placuszkami of kors!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie truskawki w Lidlu takie bez smaku :( Moze inna dostawa? Tak czy owak placuszki cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na widelcu wyglądają jak czekoladowe ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądaja przekosmicznie!

    zapraszam do wzięcia udziału w akcji! idealnie się nadaja!

    http://zmiksowani.pl/akcje-kulinarne/dieta-w-mukowiscydozie

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu mi się z murzynkiem skojarzyły, zwłaszcza na tym zdjęciu w przekroju :) Cudne. Muszę usmażyć placki, dawno jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, wyglądają tak apetycznie. Takich pulchniutkich pyszności, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne placuszki :) Podwójnie czekoladowe, czyli podwójnie dobre! I także skojarzyły mi się z Murzynkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. I wyglądają jak takie słodkie, spłaszczone, małe murzynki :3

    OdpowiedzUsuń
  11. takie pulchniutkie ,grubiutkie - pycha !!!
    ja też dzięki blogowaniu poznałam wiele nowych przepisów, zrobiłam wiele ciekawych dań i wypieków i poznałam nowe smaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupilas mnie tymi plackami! Są pyszne i ślicznie wyglądają<3

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę duży rozwój tej blogerki co dzień zaskakuje czymś innym !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no, w przekroju wyglądają rewelacyjnie. Jak tylko dorwę świeże truskawki to zrobię sobie takie czekoladowe placuszki. Wspaniałe śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne placuszki :) z chęcią bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. one mają truskawki w środku :O pycha :) truskawki kuszą, ale ja poczekam na nasze, krajowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ostatnio uzależniona od truskawek:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. około pół szklanki mąki, jajko, łyżeczka kakao, mleko sojowe do uzyskania konsystencji bardzo gęstej śmietany :) Do tego aromat śmietankowy i pół łyżeczki proszku do pieczenia ;D

      Usuń
  19. truskawki! <3 ja boje się jeszcze kupować, ale taaak kuszą;D

    OdpowiedzUsuń
  20. trzcinowy cukier puder? *.* gdzie dostałaś to cudo?

    OdpowiedzUsuń
  21. Też miałam kiedyś taki problem :) a teraz wychodzą mi prawie tak ładne, jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie kupiłaś trzcinowy cukier puder? ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne, grubaśne ;) tak, jutro kupię truskawki ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj