162. Komosomannoowsianka z sosem waniliowym i borówkami

13 maja


Komosomanooowsianka na waniliowym napoju sojowym z sosem waniliowym z laską wanilii i borówkami

Alpro Soya to wyjątkowy napój o waniliowym smaku. Jest produktem w 100% roślinnym. Nie zawiera białek mleka krowiego, laktozy, glutenu i pszenicy. Jednocześnie zawiera witaminy B2, B12 i D oraz wapno. Jest pysznym, lekkostrawnym, pozbawionym sztucznych aromatów napojem.

Za oknem piękne, błękitne niebo, ludzie spacerują lekko ubrani ze swoimi psami, a ja nie mam się z czego cieszyć. Poważna choroba to jest niestety najgorsze co się może przytrafić. Ninka jest bardzo słaba. Dobrze, że chociaż ma apetyt. Teraz wiem, że gdy ludzie zetkną się z czymś naprawdę strasznym, nie przejmują się już potem głupotami, zmienia im się punkt widzenia. Jak widzę dzisiaj dziewczynę w telewizji, która płacze, że ma cellulit albo że nie stać ją na jakieś kolorowe łachy...to czuję tylko, jak narasta we mnie gniew i zastanawiam się, jak można przejmować się takimi błahymi sprawami. Trzeba dbać o zdrowie zarówno swoje jak i bliskich, bo to właśnie ono jest najważniejsze.

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Oj tak, zdrowie najważniejsze, bez niego ciężko i wszystko traci sens.. Mam nadzieję, że będzie lepiej z Ninką! :*

    Cóż za cudowne połączenie w miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa mnie powaliła ;D
    Ten sos wygląda obłędnie!

    Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Sama dużo przeszłam i też mnie okropnie denerwują te durne reklamy, w których najważniejsze są tabletki na odchudzanie, cellulit czy inna bzdura ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowałaś wspaniałe sniadanko , a pod zdjęciem tak pięknie napisałas :}

    OdpowiedzUsuń
  4. ale dłuuga nazwa śniadania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna nazwa hi hi danko wygląda rewelacyjnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz całkowicie racje. Niestety doceniamy coś dopiero wtedy, gdy coś tracimy... I trzeba się cieszyć z zycia, szczególnie jeśli jest się zdrowym!
    Super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nazwa! Pysznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie to apetyczne ,z tym sosem - boskie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za nazwa :) Wyobrażam sobie, że miałąś naprawdę delikatne, pyszne śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna dłuuga nazwa i jakie pyszne połączenie :) 3 w 1! :)
    Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku, zdrowie jest najważniejsze..

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej mieszanki jeszcze nie jadłam. Zapowiada się pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Często dostrzegamy jak wiele mamy dopiero wtedy, gdy dzieje się coś niedobrego blisko nas, tak już niestety jest... Dużo zdrowia dla Ninki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo waniliowo- kocham takie smaki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dłużej zastanawiałam się nad tą nazwą niż nad samym daniem :D Ale musi być bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nazwa z kosmosu:D ale pewnie było pyszne, jak to Martyna napisała 'potrójnie' :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazwa chwytliwa :D

    Dokładnie. Jak ludzie spotkają jakieś nieszczęście na swojej drodze to otwierają im się oczy. No, ale cóż. Lepiej późno niż wcale :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj