163. Pełnoziarnisty ryż. Paczka od Alpro

14 maja

Wczoraj po południu odwiedził mnie kurier i przyniósł ogromną paczkę z produktami Alpro. Nie ukrywam, że od dawna kupuję ich produkty, bo zwyczajnie mi smakują. :) Ostatnio jednak doszła kolejna sprawa, która spowodowała, że piję napoje sojowe praktycznie codziennie - nietolerancja laktozy lub białek mleka albo jeszcze jakiegoś innego składnika mleka krowiego - o czym pisałam już kilka tygodni temu, więc część z Was o tym wie :) Także teraz z tak ogromnym arsenałem mogę przygotowywać śniadania bez obawy, że dostanę uczulenia.


Ryż pełnoziarnisty na waniliowym napoju sojowym podany z borówkami i słupkami migdałów

Alpro Soya to wyjątkowy napój o waniliowym smaku. Jest produktem w 100% roślinnym. Nie zawiera białek mleka krowiego, laktozy, glutenu i pszenicy. Jednocześnie zawiera witaminy B2, B12 i D oraz wapno. Jest pysznym, lekkostrawnym, pozbawionym sztucznych aromatów napojem.




You Might Also Like

38 komentarze

  1. Słodki jezu, jak ja ci tej współpracy zazdroszczę! :D
    No i powiem szczerze że na tak przygotowany ryż to bym się z chęcią skusiła, bo pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu i Ty doczekałaś się paczki :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna paczka,strasznie zazdroszczę :D No, ale Tobie niezbędna- mi nie :)
    A co do ryżu, uwielbiam taki ale taaaak długo się gotuję, że rzadko go robię :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz tymi sojowymi produktami od dawna, ciekawa jestem jak smakują, może powinnam kupić... Widzę, że coś tu się zmieniło w wyglądzie bloga, przeoczyłam chyba wcześniej- ładnie tu!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie lepsze od krowiego, spróbuj, bo warto :)

      Usuń
  5. Ale mega paka, super współpraca :)
    Też robiłam ryż na mleku waniliowym, pyszny wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, z migdałami jeszcze lepiej, pewnie tak uroczo chrupały, hmm? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jest napój migdałowy, jeszcze nie próbowałam, ale napiszę, jak posmakuję :)

      Usuń
  7. Wow, niezły zestaw tych produktów :)
    Ryż na mleku waniliowym musi smakować wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszcze współpracy, mój portfel ledwie znosi to, że też nie piję mleka krowiego (od wielkiego dzwonu), bo często potem pojawia mi się alergia :( a bądź co bądź, mleko sojowe tanie nie jest. A powiedz mi - próbowałaś już tego czekoladowego deserku? Bo zastanawiam się czy nie kupic - waniliowy uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waniliowy jest baaardzo dobry, innych jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń
    2. Czekoladowy jest rewelacja :D Smakuje jak czekolada albo kakao z kartonu tlyko lepsze bo chudsze. Mojej mamie przypominał w smaku troche budyń rozrobiony w zimnym mleku :D

      Usuń
  9. wow, ale zapas ;) ja tam pije mleko i nie umiem się z nim rozstać ;p
    ten ryż pełnoziarnisty bardzo lubię przyrządzać ;) na słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko, dałabym się pokroić za taką paczkę! tylko wolałabym nie dostać sojowych produktów, a same ryżowe, owsiane. tak czy siak- mega

    OdpowiedzUsuń
  11. przeokropnie zazdroszczę Ci tej współpracy. uwielbiam mleko sojowe ale nie pozwalam sobie na nie dość często, bo jest drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, a te inne np Biedronkowe jakoś niespecjalnie mi podchodzą.

      Usuń
    2. Mi Biedronkowe też nie :)

      Usuń
  12. Ale zazdroszczę! Kurczę ! Ja też chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojacie ile tegoooo :D Nigdy nie jadłam tych produktów, ale z chęcią przyjmę jeśli sie podzielisz! I ten ryż też <3

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurcze, to mleka sojowego starczy Ci chyba na rok!
    ryż na mleku, nigdy nie jadłam swojskiego.. tylko kupny :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wooow, ile produktów! Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę! <3 :D
    Narobiłaś mi smaka na ten waniliowy ryż i na borówki. Wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz fantastyczne zapasy ;D
    i ten ryż jak smacznie podany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nietolerancja laktozy, skąd ja to znam ;/ zazdroszczę współpracy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale paka! :D
    Chodzi za mną takie śniadanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam borówki i słupki migdałów <3 Z takim ryżem musiało obłędnie smakować!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka ogromna przesyłka! Mogę wpaść na śniadanko?

    OdpowiedzUsuń
  21. Normalnie jak w sklepie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. ale mega paka :O
    a śniadanie mistrzowskie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wygląda to śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak by mi się to wszystko przydało, na co dzień piję mleko sojowe, przez alergię na krowie. Teraz kupiłam sobie to migdałowe na próbę, co masz też na zdjęciu. Jest super do owsianki, ma lekko migdałowy smak, nie nachalny, ale do kawy wolę sojowe.

    OdpowiedzUsuń
  25. Please let me knoω if you're looking for a writer for your site. You have some really great posts and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd
    lοve to wrіtе some content foг уour blοg
    in exchange fоr a link back to mine. Please blast me an emaіl іf intеrested.

    Сheers!

    My web-sіte - listwy przyokienne

    OdpowiedzUsuń
  26. Whаt's up i am kavin, its my first time to commenting anyplace, when i read this article i thought i could also create comment due to this brilliant piece of writing.

    Also visit my blog ... www.splatterit.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj