185. Pełnoziarnisty racuch z rabarbarem

05 czerwca

Kiedy zobaczyłam je u Maria'n', wiedziałam, że niedługo je zrobię :) Dzisiaj właśnie nadeszła ta chwila. Z tą różnicą, że...zamiast kilku małych, jest jeden, duży racuszek :)



Pełnoziarnisty racuch drożdżowy z rabarbarem i cukrem trzcinowym podany z jogurtem truskawkowym i cukrem pudrem


Jogurt do maczania obowiązkowy :)


PEŁNOZIARNISTY RACUCH Z RABARBAREM /1 PORCJA/

65 mąki pełnoziarnistej
30 ml mleka sojowego
1 jajko
łyżka świeżych drożdży
70 g rabarbaru
szczypta soli
cukier trzcinowy

You Might Also Like

31 komentarze

  1. Wygląda baaaardzo smakowicie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczny :) Tez zamierzam w najblizszym czasie zrobic te racuchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego racucha to jeszcze nie próbowałam zrobić :) jest wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nawet ten jeden wielki racuch prezentuje się lepiej niż kilka małych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla lepszego poślizgu, tak to szło?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki potęęężny ! :o Czekam obowiązkowo na przepis :D Takiego puchacza to i ja chcę !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałas przeze mnie nominowana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam mniam ale smakowicie wygląda :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Racuch gigant ! haha :) Pychota!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wspaniały racuch . ! Moje ... nie sa tak pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiego racucha to ja chętnie poproszę :D Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam, obłędny !! ja uwielbiam racuchy, ten jest super *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ on wielki!
    No i jak dla mnie, miseczka do maczania też obowiązkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  14. popieram, ja też wolę usmażyć jeden niż stać sto lat nad patelnią :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wygląda jak coś biszkoptowego ;p ładnie wyrósł :D dobry pomysł z tym jogurtem, że sama na to wcześniej nie wpadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. no, no!
    tyle smakowitości o poranku:)
    Dziękuję za dodanie przepisu do akcji rabarbar :>

    OdpowiedzUsuń
  17. ojjej jaki pyszny racuszek . w takiej wersji jeszcze nie próbowałam. Chyba musi byc teraz ten pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiał być bardzo smaczny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. prezentuje się fantastycznie, mam słabość do takich puszystych racuchów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie grubiutkie, z rabarbarem musiał być pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  21. skoro wygląda tak obłędnie, to jak musiał smakowac *_*

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj