186. Wegańskie gofry jęczmnienne

06 czerwca

Dzisiaj śniadanie eksperymentalne, na szczęście udane :) Niedawno kupiłam płatki jęczmienne i zastanawiałam się, w jaki sposób można ich użyć (oprócz zrobienia jęczmienianki oczywiście :)) Padło więc na gofry. Nie muszę chyba opisywać, jaki cudowny aromat roznosił się podczas pieczenia? Do tego mus z melona kantalupa i mamy supersłodkie śniadanie bez dodatku cukru. Efekt poniżej
:)

Wegańskie kakaowe gofry bananowo-jęczmienne podane z plasterkami banana i musem z melona kantalupa




Dodaję przepis na Wasze zyczenie :)


SKŁADNIKI:

30 g płatków jęczmiennych błyskawicznych
30 g mąki pełnoziarnistej
duży banan (100 g do ciasta, reszta do dekoracji)
dowolny aromat (u mnie waniliowy)
kopiasta łyżeczka kakao
4 kawałki melona kantalupa
sól

PRZYGOTOWANIE:

1. Płatki i szczyptę soli zalać wrzątkiem do ich poziomu, wymieszać.
2. Melona pokroić w dobre kawałki i zblenderować, przelać do miseczki.
3. Banana rozgnieść widelcem i wymieszać z płatkami, mąką i aromatem.
4.  Dodać kakao i ponownie wymieszać. 
5. Gofrownicę porządnie rozgrzać i natłuścić.
6. Smażyć gofry około 7-8 minut. Nie otwierać w czasie pieczenia, bo mogą się rozpaść.
7. Po tym czasie wyjąć, udekorować plasterkami banana.
8. Podawać z musem z melona.

Smacznego!






You Might Also Like

24 komentarze

  1. Ten mus musi być pyszny!
    Wpadam na późne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają baaardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę przepis, wyglądają genialnie! :) Płatki jęczmienne uwielbiam, ale w takiej wersji nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mus z melona podany do gofrów - odpłynęłam... szukaj mnie w raju:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hm, a ja sie zastnawiam, czy by nie kupic ponownie melona, chociaż ostatnio się zawiodłam - był strasznie mdły. A ta odmiana - jaka jest w smaku tak mniej-więcej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten mus wygląda OBŁĘDNIE! Z goframi musiałaś mieć ucztę idealną!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie moge sie doczekac przepisu :) Te gofry i mus razem musza stanowic wspanialy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również czekam na przepis :)
    A mus z melona super :D Zdecydowanie jest to mój owocowy faworyt :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodko i bez cukru, to lubię!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadłam tego melona w wersji suszonej i było pysznie, a na żywo, pewnie jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten mus wygląda zacnie :-) Gofry też, ale mus zaintrygował ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyczarowałaś cos pysznego , jak zwykle ... :}

    OdpowiedzUsuń
  13. ten mus musi być przepyszny! wolę tę odmianę melona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten mus wygląda mega pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Goferki :D
    Ten melon wygląda fajniej niż mój biało-zielony biedak :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy przepis. Mam ochotę zrobić takie gofry, tylko w innym towarzystwie je podam. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eksperymenty są fajne a jak jeszcze tak dobrze wychodzą to już w ogóle jest śniadaniowa radocha :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaaaał ten mus wygląda cudnie, chcę go !

    OdpowiedzUsuń
  19. jej, te gofry są super !! świetnie wyglądają *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę o dodanie banerka akcji do wpisu

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj