Liebster Blog x 6 :)

12 czerwca

Nazbierało się trochę tych pytań, dlatego odpowiadam za jednym zamachem na wszystkie :) Dziękuję Wam dziewczyny, jest to dla mnie ogromne wyróżnienie i jest mi bardzo miło, że moje śniadaniowe eksperymenty cieszą się takim uznaniem :)


Pytania od Domki :):

1. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś.? Teraz nie robię już jakichś wybitnie szalonych rzeczy, ale jeszcze w gimnazjum najbardziej szaloną rzeczą było rzucanie wraz z koleżankami workami z wodą z balkonu... oczywiście tak, żeby nikogo nie trafić, ale chowanie się i ten strach, że ktoś przyjdzie do domu z pretensjami był najlepszy J
2. Gdybyś mogła zmienić coś na świecie, co by to było.? Usunęłabym całą nienawiść z wszystkich ludzkich serc J
3. Postać z bajki której nigdy nie lubiłaś.? Pan w Kapeluszu z Gumisiów
4. Przygoda z dzieciństwa, którą wspominasz do dziś.? Chyba jak wybrałam się z kuzynką i naszymi psami nad morze, a potem nie mogłyśmy wrócić do domu.
5. Deszczowe lato czy bardzo mroźna zima.? Deszczowe lato
6. Ulubione letnie śniadanie.? Placki z truskawkami
7. Wspinaczka w górach czy leżenie "plackiem" na plaży.? Wspinaczka w górach
8. Ulubiony napój.? Napój orzechowy Alpro 
9. Krótki opis Twojego pokoju. Średniej wielkości, czysty, schludny, dużo kwiatów.
10. Ulubiony sklep odzieżowy.? Stradivarius 
11. kawa z mlekiem czy czarna.? Z mlekiem
  
Pytania od Idy:

1. Ulubione śniadanie. Pancakes J
2. Spódnica- czy spodnie? Spodnie
3. Najgorsz eksperyment związany z wyglądem. Pofarbowanie włosów farbą o ciepłym odcieniu. Tragedia!
4. Ciekawostka związana z dzieciństwem…byłam bardzo ruchliwym, rozgadanym dzieckiem, które dowalało wszystkim ciotkom i pilnowało, żeby nikt nic z domu nie wyniósł J
5. Gdy byłam mała, panicznie bałam się....Pana w kapeluszu z bajki o Gumisiach
6. Plaża, góry, kuchnia czy galeria handlowa? Plaża J
7. Smak dzieciństwa. Racuchy z jabłkami
8. Najlepsza średnia na świadectwie. 5.3x J x-jakaś cyferka, w każdym razie wiem, że na początku było 5.3
9. Pierwsza wielka wpadka kulinarna. Poszarpane placki z banana
10. Marzę, by ugotować idealne...by zrobić idealny suflet
11. Co ciekawego masz teraz po lewej stronie...pustą przestrzeń J

Pytania od moni.w

1. Wymarzone śniadanie do łóżka to? Knedle z truskawkami 
2. Jaka jest Twoja ulubiona przyprawa? Cynamon
3. Czy lubisz, gdy w domu unosi się zapach przygotowanych potraw? Jaki najbardziej? Pieczonych ciast
4. Wolisz kuchnię zdrową i „light”, czy raczej na bogato? Zdecydowanie na bogato
5. Jakie są Twoje ulubione słodkości? Lody
6. Starasz się prowadzić zdrowy tryb życia? W jaki sposób o to dbasz? Tak, dużo się ruszam i wybieram zdrowe produkty.
7. Połączenie owoców i mięsa, co ty na to? Znakomicie! Uwielbiam indyka w mandarynkach
8. Skąd czerpiesz swoje kulinarne inspiracje? Z blogów kulinarnych
9. Truskawki w czekoladzie, czy raczej w sałatce na ostro? W czekoladzie
10. English breakfast czy raczej pyszna owsianka? Co na początek dnia? Pyszna owsianka z mnóstwem dodatków J
11. Naleśniki na słodko czy wytrawnie? Na wytrawnie, np. z brokułami, serem i pieczarkami J

Pytania od Sanmy:

1. Gofry czy naleśniki? Gofry
2. Najdziwniejsza potrawa jaką jadłaś? Ryba w kapuście (:
3. Największa przemiana jaką przeszłaś w życiu? Chyba takowej nie przeszłam J
4. W kim masz największe wsparcie? W rodzinie
5. Coś szalonego, co lubisz robić jak nikt nie patrzy? :D tańczyć i śpiewać J
6. Odchudzałaś się kiedyś? Nie, nie mam z czego ;]
7. Ulubiony smak dzieciństwa? Pierogi z serem <3 o:p="">
8. Jest coś, czego szczerze nie lubisz jeść? Hmm….muli. Są obrzydliwe ;/
9. Ulubiony smak konfitury lub dżemu? Brzoskwinia-marakuja 
10. Czerwony owoc? Truskawka
11. Kakao najlepiej pije się do... ? maślanego rogala z masłem i żółtym serem

Pytania od Fate B:

1. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia? Wieczór
2. Gdzie najbardziej lubisz przebywać? Dlaczego? W ciepłym kraju, bo nie lubię zimna J
3. Spokojny spacer czy intensywna jazda na rowerze? Zdecydowanie druga opcja
4. Jakiego koloru najbardziej nie lubisz? Beżowego! Nie wyglądam w nim dobrze.
5. Gdybyś mogła wybrać miejsce na Ziemi, gdzie miałabyś mieszać, to gdzie by to było? Bali!
6. Jakie jest Twoje hobby? Jest w rubryce „O mnie” J
7. Zwierzak rasowy czy mieszaniec? Zdecydowanie rasowy, na pewno mniej chorobliwy J
8. Kto lepiej gotuje kobiety czy mężczyźni? To chyba nie zależy od płci…
9. Masz kogoś, komu możesz w 100% zaufać? Tak, mam.
10. Od kiedy gotujesz i dzięki komu? Od dwóch lat, dzięki mamie J
11. Moim największym marzeniem jest…to tajemnica!

Pytania od Kulinarne Wyskoki:

1) Jestem...sobą J
2) Czy zdecydowałabyś/zdecydowałbyś się na podróż w kosmos? Nie
3) Nie lubię gdy...ktoś jest dwulicowy J
4) Mój ulubiony deser to ...lody!
5) Co byś zmieniła w swoim życiu? Nic J
6) Największa kulinarna wpadka...wylewający się z formy serniczek ;D
7) W kuchni unikam...niczego nie unikam, lubię eksperymenty!
8) Jednym z moich marzeń jest...polecieć na egzotyczną wyspę J
9) Być czy mieć? Być, ale tutaj każdy tak odpowie (-;
10) W przyszłości chciałabym/chciałbym...być prawnikiem J
11) Jaki posiłek/deser wybrałabyś/wybrałbyś na swój ostatni? Pieczony serniczek z owocami <3 o:p="">

Nominuję:

  1. Elin
  2. Barbarellę
  3. Katie
  4. wiolę
  5. Sylwię
  6. Karolinę
  7. Agatę
  8. Magdę
  9. Futrzakową
  10. Blaithin
  11. Olę
Moje pytania:

1. Ulubiony serial?
2. Najszybszy pomysł na poprawę humoru to…
3. Najbardziej wkurza mnie…
4. Najbardziej niewygodne pytanie dla mnie to…
5. Największy komplement, jaki usłyszałam…
6. Mój smak dzieciństwa to…
7. Czy masz osobę, którą możesz nazwać swoją bratnią duszą?
8. W weekend zawsze robię…
9. Śniadanie na słodko czy wytrawnie?
10. Latem zawsze czekam na…
11. Uspokaja mnie…

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Dziękuję za nominację! Jutro albo w najbliższym czasie odpowiem :*

    Intensywna jazda na rowerze, to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację! Z chęcią odpowiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to trochę o sobie naopowiadałaś ;D

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj