193. Czekoladowe donuty z kaszy manny z rabarbarem

13 czerwca

Miały być gofry...ale pomyślałam, że dawno nie było pączuszków. Dużo kakao, trochę mielonych orzechów, mąka gryczana i rabarbar, którego mam jeszcze cały pęczek :) No i nie byłabym sobą, gdybym nie dała jeszcze jakiegoś jogurtu do maczania :) Bardzo dobre, zdecydowanie do powtórzenia.

Chyba nadchodzi burza...

Czekoladowe gryczane donuty z kaszy manny z mielonymi orzechami laskowymi, rabarbarem i cukrem trzcinowym podane z jogurtem brzoskwinia-marakuja



You Might Also Like

23 komentarze

  1. Ja zwykle cudeńka ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czego ja jeszcze ich nie zrobiłam...Mój bład....

    OdpowiedzUsuń
  3. też nigdy takich nie robiłam, a byłyby super na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty jestes pomyslowa! :) Nigdy nie jadlam podobnego sniadania, ale czuje, ze by mi zasmakowalo.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, właśnie takie śniadanie mi się z tobą kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa świetny pomysł :D Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja uwielbiam te Twoje donuty :D Muszę zrobić, można przepis? :) Bo z manny wydają się być genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Proszę bardzo:

      Składniki:

      35g kaszy manny błyskawicznej
      35g mąki gryczanej
      czubata łyżeczka kakao
      ok. 60g drobnego rabarbaru
      łyżeczka cukru trzcinowego
      aromat migdałowy
      łyżeczka mielonych orzechów laskowych
      jajko
      1/3 łyżeczki proszku do pieczenia

      Przygotowanie:

      Kaszę mannę zalać wrzątkiem, dodać cukier, aromat i mieszając odczekać około 3 minut.
      Mąkę, orzechy, proszek do pieczenia wymieszać w drugiej miseczce, wbić jajko i połączyć składniki, a następnie dodać do kaszy.
      Rabarbar drobno pokroić i dodać do ciasta.
      Foremkę natłuścić i wypełnić ciastem.
      Piec około 8 minut w opiekaczu.
      Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego :)

      Usuń
  8. Masz do nich specjalną patelnię?
    Wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne pączusie!:) No i dodatek 'poślizgowy' też obecny^^
    Aha, dziękuję za nominację:* Jutro odpowiem, bo dopiero dzisiaj się skapnęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te twoje donity, z calego serca! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te donuty ! Ja też zawsze muszę mieć jakiś jogurt do maczania, bo inaczej śniadanie jest "za suche" :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale słodko wyglądają te pączusie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. są świetne, zawsze mnie zachwycają twoje mini donuty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądają zdecydowanie lepiej niż ze sklepu ;p i jeszcze to z czego są zrobione no pychota, no! ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Podasz przepis?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne! Takich pączusiów jeszcze nie jadłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju oddaj jeden ! Kocham je a niestety jeszcze nigdy nie robiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  18. o, proszę!:D
    Dziękuję za udział w akcji rabarbarowej:>

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj