211. Arakowe gofry cukiniowe + 4 x TAG

01 lipca

Po przygotowywaniu leczo została mi jeszcze jedna cukinia, zaczęłam więc szukać pomysłu na śniadanie z jej użyciem no i wpadłam na ten od Marii. Jak dotąd cukinię zawsze kroiłam w kostkę, ale ciasto z tą ztarkowaną smakuje jeszcze lepiej! Na pewno powtórzę jeszcze te gofry. :)


Zdjęcia dzisiaj robione komórką, bo padła bateria w aparacie :P

Pełnoziarniste arakowe gofry z cukinią i musem z jabłek i gruszek







Pytania od oliwji:

Masz ulubioną książkę kucharską? Nie czytuję i nie używam książek kucharskich. Najlepszą skarbnicą przepisów jest dla mnie Internet. 
Wakacje nad morzem, w górach, czy jeziorem? Nad zagranicznym morzem, gdzie rosną palmy, a woda jest ciepła i ma odcień lazuru.
Jakiej muzyki słuchasz? Różnej, głównie nowości z list przebojów.
Placki czy naleśniki? Zdecydowanie placki. Uwielbiam szczególnie te puszyste i grubaśne
Ulubiony owoc? Jeżyny. 
Ulubione warzywo? Żółta fasolka szparagowa
Jaki jest Twój sposób na upał? Dużo napojów z kostkami do lodu i owocami
Znienawidzony smak dzieciństwa to...kisiel. Dziś go uwielbiam
Kraj, w którym chciałabym mieszać to...Monako
Czego nigdy w życiu nie zjesz? Robaków
Czym zajmujesz się poza prowadzeniem bloga? Studiuję

Pytania do Marii:

1. Dzień czy noc? Dzień, najlepiej słoneczny, wtedy spędzam go poza domem.
2. Wiosna, lato, jesień czy zima? Wiosna. Lubię obserwować jak zazieleniają się drzewa i rozkwitają pąki, a ja w końcu mogę lżej się ubrać.
3. Kasza, ryż, a może makaron? Makaron. Jem go najczęściej na obiad, z przeróżnymi dodatkami.
4. Mięso białe czy czerwone? Zdecydowanie czerwone. Po ostatnich informacjach, że w Polce mimo zakazu drób dalej jest bombardowany hormonami, nawet nie mogę patrzeć na pierś z kurczaka.
5. Odpoczynek w samotności czy w towarzystwie? W towarzystwie przez większą część dnia jak i wieczorami. Jestem raczej zwierzęciem stadnym. Haha ;-) Czasami lubię być sama, np. gdy czytam książkę. 
6. Warzywa czy owoce? Owoce oczywiście ;-) Jędrne, soczyste, sezonowe dary natury.
7. Czekolada biała, mleczna czy gorzka? Mimo tego, że jest niezdrowa…biała! Najbardziej mi smakuje.
8. Robienie czy dostawanie prezentów? Uwielbiam szukać prezentów już na długi czas przed okazją z której mają być wręczone, ale lubię je też dostawać – najlepiej zaskakujące i niebanalne. ;-)
9. Spodnie czy spódnica? Zdecydowanie to pierwsze – cenię sobie wygodę, w spódnicy nie czuję się zbyt komfortowo. No chyba, że jest upał – wtedy mini jak najbardziej ;-)
10. Herbata biała, zielona, czerwona, czarna, a może owocowa? Biała, aromatyzowana – np. z liczi.
11. Śniadanie na słodko czy na wytrawnie? Nie ma innej opcji – na słodko! 

Pytania od Jey:

1. W życiu najważniejsze jest, aby czerpać z niego pełnymi garściami, żyć dniem dzisiejszym, nie martwić się przeszłością, bo jej nie da się zmienić.
2. Bez czego nie wyobrażasz sobie swoich dni? Bez towarzystwa ukochanych osób, odpoczynku, muzyki, śmiechu i…śniadań 
3. Basen, morze, czy jezioro? Morze – mieszkam nad morzem i tutaj czuję się najlepiej.
4. Do picia w ciągu dnia - woda, soki, napoje? Mało słodkie napoje.
5. Włosy naturalne, farbowane, a może z pasemkami? Z pasemkami – zbyt szybko mi rosną, aby je farbować 
6. Jesteś weganką/wegetarianką? Jeśli tak - czemu, jeśli nie - czy dałabyś radę być? Nie jestem wegetarianką, ale bardzo rzadko jem mięso.
7. Najlepszy obiad na lato? Naleśniki z serem, czereśniami, jogurtem i czekoladą.
8. Jaka jest Twoja ulubiona owsianka? Z budyniem i bananem + inne dodatki.
9. Wolisz połączenie warzyw na słodko czy owoców na słono? Chyba jednak to drugie…
10. Najgorsze wspomnienie dotyczące jedzenia z przedszkola? Kisiel i gumowy schab z wody ;/
11. Z którego swojego przepisu jesteś najbardziej zadowolona i dumna? Hmm…chyba jabłka w cieście makowym.

Pytania od Blaithin:

1. Która kuchnia świata jest Twoją ulubioną? Chyba włoska…uwielbiam makarony, pizzę, tartufo, tiramisu, panini, mozarellę, ricottę, mascarpone, włoskie lody i inne cudowne „wynalazki”
2. Wymarzony deser. Sernikobrownie z wiśniami
3. Znienawidzona potrawa. Wątróbka z cebulką.
4. Masz do wyboru: uratowac ukochane zwierzę albo obcego człowieka. Które z nich wybierzesz? Może i wzbudzę teraz oburzenie, ale…ukochane zwierzę. Jest dla mnie jak rodzeństwo.
5. Ulubiona książka. Gra Anioła C. R. Zafona.
6. Na wakacje wolisz morze, góry czy jezioro? Dlaczego? Lazurowe, krystalicznie czyste morze w gorącym kraju. Uwielbiam się kąpać.
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa. Gumisie
8. Najprzystojniejszy celebryta. Ian Somerhalder
9. Gdybyś mogła spędzic 1 dzień z dowolnie wybraną osobą (żyjącą lub nie) na świecie, kto by to był? Jak wyżej
10. Co ugotowałabyś, jeśli chciałabyś zrobic na kimś wielkie wrażenie? Zapiekane muszle makaronowe ze szpinakiem, fetą i sosem Blue Cheese.
11. Czy jest osoba, która jest Twoim kulinarnym autorytetem? Mama oczywiście!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. wyglądają zachęcająco, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pysznie! Szkoda, że nie mam gofrownicy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam gofrownicy, a Ty kusisz nas takimi pysznościami^,^

      Usuń
  3. Jeżyny to ja jadłam chyba raz-dwa razy w życiu. Serio! a to Twój ulubiony owoc:) Naleśników z czereśniami z kolei nigdy nie jadłam, zainspirowałaś mnie;)

    PS. coś tu się pozamieniało miejscami widzę, odmiana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te gofry są genialne :) Chyba nawet moje ulubione ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna się zanosze na te gofry ale coś mi ciągle nie po drodze :) Jak dobrze, że cukinia zalega w lodówce, już mam pomysł na jutrzejsze śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna propozycja . Gofy lekko przypieczone , chrupkie . :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to masz bardzo dobry aparat w komórce :) Muszę spróbować takich gofrów. U mnie też dzisiaj, nieco w innej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widać że robione telefonem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie ma mowy, robię je jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ekstra! :)
    Gofry to moja miłość, a takie to prawdziwa rozpusta :)
    dariawkuchni.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają pysznie, bardzo fajny pomysł na wykorzystanie cukinii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj moja Droga... masz główkę pełną pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj