216. Koperta z jabłkiem i jagody!

06 lipca

Dziś jakoś nie miałam ochoty na stanie przy kuchence. Miał być omlet, placki, gofry albo kasza orkiszowa. I tak minęło 30 minut, zanim się zdecydowałam co dzisiaj zjeść. Padło na świeżutką drożdżówkę z jabłkiem, cynamonem i kruszonką, w dodatku jeszcze cieplutką. Do tego świeże, pachnące jagody z targu i serek wiejski. Zero wysiłku i pyszne, proste śniadanie.

Właśnie przyjechała babcia. Przywiozła duużo ruskich pierogów. Jak ja się za nimi stęskniłam! Mama za to robi legendarny już chyba sernik na zimno. Może będzie grał jutro główną rolę przy śniadaniu :)

 Drożdżowa koperta z jabłkiem i cynamonem; serek wiejski z jagodami i cukrem trzcinowym




You Might Also Like

24 komentarze

  1. Ale mi narobiłaś ochoty na taką domową drożdżówę. ! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ciepła drożdżówka...toż to śniadaniowa poezja... *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na Twoje śnaidanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śniadanie wygląda pysznie:) uwielbiam domowe drożdżówki:) Bardzo mnie ciekawi puder, bede czekac na wiecej informacji o nim:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mogę się wprosić na śniadanko? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja dzisiaj piekę drożdżówki razowe <3 coś czuje, że będą wyśmienite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. babcine pierogi ruskie to jest to, na co mam teraz największą ochotę, chociaż i ten nadziany jabłkiem wypiek jest niczego sobie^

    OdpowiedzUsuń
  8. hm a jednak nawiązuje Pani wspołpracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawiązuję, a dlaczego "jednak"? Współpracuję obecnie z trzema firmami :)

      Usuń
  9. Też kocham ruskie, mogłabym jeść je bez opamiętania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten serek z jagodami wygląda bardzo apetycznie:)
    Wiadomo nie ma nic lepszego niż domowa drożdżówka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce ta kopertę!!<3

    Babcine pierogi- jest coś lepszego?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś nie cierpiałam drożdżówek z jabłkami (a tym bardziej jak był dodany cynamon) a teraz je uwielbiam :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Daj mi tą kopertę z jabłkiem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pychotka! Uwielbiam wszystko, co zawiera jabłka i cynamon!

    OdpowiedzUsuń
  15. Poproszę serek z jagodami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A;e pyszności, chcę takie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Można i szybko i smacznie, muszę wreszcie jagody kupić!

    OdpowiedzUsuń
  18. serek z jagodami wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pyszne śniadanie, muszę wreszcie spróbować serka wiejskiego z dodatkiem owoców:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Skusiłabym się na takiego drożdżaka ^^ pierogi ruskie od babci, o mamusiu! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej kobieto !!! skad ty czerpiesz te pomysły ???

    OdpowiedzUsuń
  22. mniam pozdrawiam i dziękuję za udział w Jagodowo Nam 5 !:)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj