244. Bezjajeczne serniczki z patelni nadziewane borówkami

03 sierpnia

Może i nie wyszły za pierwszym razem idealne, ale na pewno jeszcze kiedyś je zrobię ;D
Dzisiaj zgodnie z przewidywaniami ma być 30 stopni. Mimo tego na obiad będzie zupa - z bobu i fasolki szparagowej, oczywiście lekko przestudzona. Pierwszy raz od kilku lat kupiłam bób i zapomniałam już, jaki jest dobry. A fasolka szparagowa to moje ukochane warzywo w tym sezonie. Niech to lato się nie kończy...


Bezjajeczne gryczane serniczki z patelni nadziewane borówkami podane z cukrem trzcinowym i płatkami Lion



BEZJAJECZNE SERNICZKI Z PATELNI

200 g mielonego twarogu 
3 łyżki mąki gryczanej 
2 łyżki otrąb gryczanych (a nawet 3, jeśli twaróg jest mokry)
szczypta soli
dowolny aromat (u mnie do sernika)
łyżeczka cukru trzcinowego
łyżka syropu klonowego
borówki (około 200g)

Twaróg rozgnieść widelcem, połączyć z mąką, otrębami, syropem, solą i aromatem. Zwilżonymi dłońmi formować kulki, do środka włożyć po 3 borówki, kłaść na rozgrzanej, natłuszczonej patelni lekko spłaszczając. Smażyć około 6 minut z każdej strony. Podawać z borówkami i cukrem trzcinowym. Smacznego :)








You Might Also Like

26 komentarze

  1. z takimi dodatkami prezentują się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. borówki to chyba idealne towarzystwo dla takich serniczków! najlepsze wręcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, bardzo proszę podaj mi przepis na takie bezjajeczne! :) Zawsze chciałam zrobić taką wersję, ale moje byłby totalnym niewypałem. Twoje przy moich są 100% udane! Zresztą, na prawdę ładnie i smacznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dołączam się do prośby, brakuje u Ciebie przepisów na cuda które tworzysz :)
      Ślicznie wyglądają!
      I tak niech lato się nie kończy:)

      Usuń
    2. Nie sądziłam, że komuś się w ogóle spodobają :)

      Usuń
    3. A jednak ;)
      Dziękuję za przepis!

      Usuń
  4. Ale mi narobiłaś ochoty na bób ! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. No co Ty, wyglądają obłędnie! Jeszcze w tym fioletowym towarzystwie... *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba jedne z najpyszniejszych serniczków jakie widziałam, mniam *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie się prezentują :) Robiłaś z mąką gryczaną czy płatkami?
    Ja też uwielbiam bób. Polecam z ziemniakami, nie wiem czemu, ale wtedy smakuje obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też robiłam bezjajeczne i są świetne :)
    A dodatki idealne ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. też kocham fasolkę szparagową! :D
    muszę spróbować bezjajecznych :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Fasolka i bob moje ulubione letnie warzywa ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę ,że nie tylko ja tak kocham warzywa <3

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam serniczki z patelni, i te borówki...<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentują się niezwykle apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nikt ich nie robił :) a ja miałam ostatnio zamiar kupić twaróg i je zrobić :D wyprzedziłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. idealne wyszły Ci te serniczki:) i do tego z borówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak, niech lato trwa wiecznie <3

    serniczki prezentują się obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają świetnie, prawdziwa uczta! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile porcji wychodzi z takiej ilości składników? :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj