245. Scramble, czyli owsiana jajecznica

04 sierpnia

Niedziela. Co na śniadanie? Jajecznica, ale...trochę inna. Bo owsiana. Nadszedł czas, by zagościła i u mnie. . Bardzo smaczna. Delikatna, puszysta, z nutą kardamonu i cynamonu. Kiedyś spróbuję z niej zrobić placek, czyli po prostu nie dzielić na części. Uwielbiam eksperymenty w kuchni :)


W prezencie dostałam nowy aparat. Dzisiaj zdjęcia robione właśnie nim, mimo że urodziny mam dopiero jutro. :) Wiem, że muszę jeszcze dużo ćwiczyć, bo nie sam aparat jest najważniejszy (chociaż ten i tak jest od niebo lepszy od poprzedniego, mogę w końcu robić zdjęcia z bardzo bliska), ale światło i miejsce. Trudno mi się na razie przyzwyczaić, muszę też poznać nowe funkcje. A gdzie wy robicie swoje zdjęcia? 

Przepis od Marii

Kardamonowo-cynamonowe scramble z jagodami Goji, borówkami i jogurtem truskawkowym


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Ależ mnie tym kusicie! Robię, kiedy tylko wrócę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w końcu muszę się za nie zabrać ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. To kardamonowe scramble brzmi apetycznie :) I ciekawy pomysł, też spróbuję zrobić z tego placek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą owsiana jajecznice<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, muszę ją w końcu zrobić noooo!

    OdpowiedzUsuń
  6. pysznie podałaś scramble :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, pycha! Zamierzam je niebawem zrobić, może dziś na kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam mam swój mały bidny aparacik, stary na dodatek i daje radę :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no zawsze jakieś tam zdjęcia są, mój stary też jakichś najgorszych nie robił :)

      Usuń
  9. jest przepyszne !! jadłam dwa razy i jeszcze nie raz zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajecznica na słodko <3 *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna ta owsiana jajecznica :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co owsiane jest pyszne, to już chyba stwierdzone na 100% :) scramble prezentuje się apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie próbowałam, ale zachęciłaś mnie tym postem :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj