250. Jeżyny, drożdżówka i wygrana.

09 sierpnia

Na wstępie muszę się pochwalić wygraną w konkursie z przetworami firmy KROKUS. Jedną ze zwycięskich nagród, czyli kosz produktów tej firmy otrzymałam ja - za przepis na twarogowe placki z jagodami.

Co do śniadania, to zjadłam 0,5kg owoców z serkiem, a do tego koperta z jabłkiem, moja ulubiona :)
Kilogram jeżyn upolowałam za 6,50zł, czyli prawie za nic - w porównaniu np. do malin...

Wczoraj byłam na koncercie grupy LemON - przyznam, ze wcześniej jakoś niespecjalnie słuchałam ich piosenek, co najwyżej w radiu, ale teraz na pewno będę to robić częściej :) Świetna muzyka, szczególnie dodatek skrzypiec, dobre słowa no i niesamowity wokal - gość ma talent :) Nie dziwię się, że wygrali :)

Mix owoców: jeżyn, malin i borówek; koperta z jabłkiem i cynamonem; serek jeżynowy




You Might Also Like

18 komentarze

  1. Śniadanie pyszne :D a wygrana niczego sobie :) Jaki to był konkurs :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. smacznie! i gratulacje! :)
    masz może ochotę na moje rozdanie kulinarne?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :D
    Ja zawsze sama zrywam jeżyny i mam już ich dość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tą firmę Krokus! zazdroszczę! ale i gratuluję oczywiście :)
    a tak poza tym to - chyba ukradłaś mi miseczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, wszystko pycha. Zwłaszcza ta drożdżówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cała fura pysznych słoiczków!:) A raczej zawartość pysznych słoiczków.
    Lemona kojarzę, też nie przepadam za tym rodzajem muzyki..

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) To bardzo miła niespodzianka.
    Nie mój styl muzyki...

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, ile smakołyków :) gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej!! a drożdżówa - pychota ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje ;) ale będą teraz przepisy z pysznościami :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje: ) Świetny prezent: )
    Co do muzyki, w mój gust nie trafia: )

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej! Pysznie wygląda ta koperta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne sniadanko . Gratuluje nagrody !

    OdpowiedzUsuń
  14. O mniam, jak pysznie! :)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  15. co za kosz! w ogóle co za śniadanie! zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wygranej!wspaniale wyposażony kosz :)

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj