253. Słodka pizza z serkiem burgos.

12 sierpnia

Uwielbiam pizzę, a że równie wielkim uczuciem darzę słodkie śniadania, dzisiaj wersja na słodko. Do tego hiszpański serek burgos, który bardzo mi posmakował. Konsystencję ma zbliżoną do mozzarelli, a smak do ricotty. Po prostu wyśmienity. Jeśli jeszcze nie próbowaliście, to szczerze polecam. Co zaś do pizzy, zdecydowanie będę robić ją częściej. Delikatne, drożdżowe ciasto i dużo dodatków - to jest to :)

 Słodka pizza z: serkiem kawowym, borówkami, orzeszkami pinii i makiem/ frużeliną, brzoskwinią, skórką pomarańczową i kolorową posypką/ frużeliną, makiem, kandyzowaną marakują i orzeszkami pinii podana serkiem burgos i borówkami



You Might Also Like

27 komentarze

  1. Nawet nie słyszałam o tym serku. Ale aż taką miłośniczką serów nie jestem, więc się usprawiedliwiam :3 Za to pizze na słodko uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam bzika na punkcie serow w szczegolnosci Manchego, gorgonzola, Raclette i Mimolette :)

      Usuń
  2. A ja widziałam go w Lidlu i właśnie zastanawiałam się czy go kupić ;) I kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda znakomicie i na pewno smakuje wybornie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czego ty nie wymyślisz :) pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie serek to tez dla mnie tajemnica- dobry?

    a co do pizzy na slodko- jest pyszna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi smakowal, ale jest dosc specyficzny. Moja znajoma nie jest w stanie go przelknac.

      Usuń
  6. O rany, jakie Ty jadasz śniadania... głowa mała!:) Ten serek, sądząc po opisie, nie jest stworzony dla mnie, ale słodka pizza sama w sobie... <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cos niesamowitego !!!!!!!!! niebywałe i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo spodobał mi się twój sposób podania pizzy ;) pysznie to wszystko wygląda. jednak ja za pizzą czy na słodko czy wytrawnie nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj na bogato widzę, super wygląda: )
    A serka nie jadłam nigdy, trzeba spróbować: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh u mnie to z reguly na bogato...w koncu sniadanie to krolewski posilek :)

      Usuń
  10. ale to smacznie wyglada, zjadłabym jednym kśkiem Twoje sniadanko :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serek kawowy to z firmy Hej? Wrzucisz przepis na pizze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to Danio :) przepis taki jak na drozdzowe ciacho, jest w zakladce przepisy :)

      Usuń
  12. Ale miałaś pyszne śniadanko. Nastepnym razem wpraszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widać ,że lubisz śniadania na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serek na pewno wypróbuje, bo uwielbiam sery! :))
    a następnym razem wpraszam się do Ciebie na taką słodką pizzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile różności :) Jak pysznie! Pizzy na słodko muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. coraz to lepsze pomysły i piękne focie

    OdpowiedzUsuń

Follow me on FoodBlogs.com
JemyZdrowo.pl
FlyB - Kulinaria
blogi kulinarne
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
rondel
mytaste.pl
Blogger Babes are Sophisticated Bloggers Seeking Simple Solutions and Support
Przesiane.pl
Wzorowy Katalog
Odszukaj.com - przepisy kulinarne
Tasty Query - recipes search engine
Katalog Smaków - Przepisy kulinarne na każdą okazję i wyszukiwarka przepisów

SM

blogi o zdrowiu

Subskrybuj